Aviseringar
Rensa alla

Det här med skolfoton


Ämnesstartare

nubbie:

Jag har dock inte hört någon prata om hårproblem osv när man sitter där och ska fotas!

Jo! Blev skitbra bild på klassfotot men på det ensamma fotot blev mitt hår fett konstigt och bara hängde over ansiktet![cry][cry]


   
SvaraCitera

Hoppas alltid att ingen lägger märke till mig och mina fula miner i alla gamla skolkataloger... är så avundsjuk på att alla är snygga och bra på bild. Jag får alltid cp-ryck i ansiktet när det är fotografering på gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Haha, vadå det är ju jättemysigt [smile].

om man hamnade bredvid någon snygg brud på klassfotograferingen ja[crazy] fast hände ju sällan, blev ju oftast som du skrev ovan att man hamnade brevid någon random svetttande snubbe[shake]


   
SvaraCitera

nubbie:

En av de bästa sakerna är dock när de förskräckt inser att de måste vända fel sida mot kameran .

usch, blev lite förtvivlad inombords på studentfotot när jag insåg att jag var tvungen att stå med vänster sida mot kameran. hade ju en jättestor finne på den kinden [cry]


   
SvaraCitera
höna

när jag fyllde arton betalade inte päronen fotona så jag sket i treans. kommer ihåg att de va mkt med hur man skulle se ut och sånt
blev alltid ful och asmuppig, menmen, d e väl så jag ser ut


   
SvaraCitera

Skolfoton behövs inte längre för nu finns det facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

på det ensamma fotot blev mitt hår fett konstigt och bara hängde over ansiktet![cry][cry]

[badgrin][badgrin]

Men att man ser dålig ut på det spelar ju ingen större roll.

terrormat:

hade ju en jättestor finne på den kinden [cry]

[sad] det kan väl vara en helt okej sak att få lite panik över, även om fotografen står en bra bit ifrån. Syntes den på fotot sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På skolfotot i femman blev mitt ansikte jättebra, jag log fint och mitt hår såg alldeles perfekt ut. Men jag hade tyvärr kjol den dagen och glömt det så jag särade av någon anledning på benen. Brett. Samt hade tofflor och strumpor. Var jätteledsen för det då, men nu tycker jag att det är sjukt kul pga tittar man på det fina leendet och händerna på låren så ser det ut som om den lilla femteklassaren hasat upp kjolen med flit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollade på den i färg för några dagar sedan och ville krama om mig själv. snuttan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tittar man på det fina leendet och händerna på låren så ser det ut som om den lilla femteklassaren hasat upp kjolen med flit.

Hahahaha! Åååh [love][bigsmile].


   
SvaraCitera

nubbie:

det kan väl vara en helt okej sak att få lite panik över, även om fotografen står en bra bit ifrån. Syntes den på fotot sen?

ja, den gjorde ju tyvärr det. usch, tänk om mina barnbarnsbarnbarnsbarn hittar bilden sedan när de släktforskar och ba "vem är hon med finnen på kinden?" [cry]


   
SvaraCitera