Aviseringar
Rensa alla

Det här med snoppstorlek


Maj Lis Lööw:

Och tjejerna på UM är ju representativa för alla tjejer i världen.

bättre [no-no]


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Och tjejerna på UM är ju representativa för alla tjejer i världen.

fudgepuppy:

Många jag känner säger detsamma, så är nog en ganska stor % som sätter press på killen innan dom ens hunnit gjort något.

Ska du nu också säga att jag tagit alla mina sexuella värderingar från porr?


   
SvaraCitera

iosib:

haha, jag fattade inte att det var en robotkropp [zzz]

Hur kan du inte ha sett det? XD

Och för dom som undrar, ja jag älskar Transformers och får bånge såfort Soundwave pratar i den gamla G1 serien.


   
SvaraCitera

kändes som att mitt ollon vart lite större efter jag opererat bort förhuden, hade oxå för trång förud. Hoppas du får samma känsla. [y]


   
SvaraCitera
ziiesh

fudgepuppy:

Liksom vet ni hur jävla le jag är på allt med Robert Pattison och att alla andra killar tydligen ser ut som skit jämfört med han. Kommer ihåg månaden när Twilight kom och hur pass omöjligt det var för en kille att få något då (i alla fall här).

att han är vrålsnygg gör inte snygga dödliga killar mindre snygga, i alla fall inte för relativt mogna tjejer.


   
SvaraCitera

iosib:

bättre [no-no]

Knappast.

fudgepuppy:

Ska du nu också säga att jag tagit alla mina sexuella värderingar från porr?

Troligtvis ja.


   
SvaraCitera

ziiesh:

i alla fall inte för relativt mogna tjejer.

Välkommen till Östersund.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Troligtvis ja.

OJa, en kuk i varje hål och boomshakalack i nyllet!


   
SvaraCitera

ziiesh:

att han är vrålsnygg gör inte snygga dödliga killar mindre snygga, i alla fall inte för relativt mogna tjejer.

jag var tvungen att googla namnet, jag trodde att han hette edward cullen på riktigt [tard]


   
SvaraCitera

han är snygg för han är känd och för han spelade en roll alla små tjejer blev kära i. rätt löjligt att vara kändiskåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Men orka bry sig om sin jävla kukstorlek. Det är inte som att det är det som tjejerna bryr sig om i första hand.

jag håller med.

fudgepuppy:

när Twilight kom och hur pass omöjligt det var för en kille att få något då (i alla fall här).

hehe gulligt som fan! låter lågstadie över´t

snyggkille21:

tjejer är idioter. summerar det hela ganska väl. de tror att allt handlar om dem och att alla är emot dem. de är de enda med problem och man ska ta hänsyn till dem, inte tvärtom.

hmm. jag är inte sån. jag är tjej. alltså stämmer inte det du sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pathetic:

kändes som att mitt ollon vart lite större efter jag opererat bort förhuden, hade oxå för trång förud. Hoppas du får samma känsla. [y]

Om jag är riktigt, RIKTIGT, jävla kåt (vilket jag väldigt sällan är tack vare min trånga förhud) så växer verkligen kuken när man kommer, så går jag ner i vikt (vilket gör att den göms mindre) och opererar mig så kanske den blir "normal", men vi får se.


   
SvaraCitera
ziiesh

fudgepuppy:

Välkommen till Östersund.

dit ska jag aldrig åka i så fall 😉 fast ... om tjejerna inte fattar hur snygga killarna är så lär ju alla vara lediga, kanske är en bra ide [rolleyes]

iosib:

jag var tvungen att googla namnet, jag trodde att han hette edward cullen på riktigt [tard]

haha. Illa.

snyggkille21:

han är snygg för han är känd och för han spelade en roll alla små tjejer blev kära i. rätt löjligt att vara kändiskåt

Han ÄR vrålsnygg. Han är seriöst helt sjukt snygg. Och sen att han spelar djurisk vampyr och stark, beskyddande pojkvän gör ju inte saken mycket sämre. Men han ÄR snygg 😉 och ja, jag har sett snyggare saker irl så jag är inte kändiskåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså du kan ju börja med att sluta tycka så synd om dig själv, det är bara patetiskt. Visst din kuk kanske inte är så stor, men och? Fan det finns ju massa folk som har det värre än du. Man ska vara glad för det man har, och sluta oroa sig om vad man inte har. Dessutom så kan mirakel hända också, hur gammal är du?

Du nämnde i texten att du gick ofta på fester och sånt, vilket betyder att du har vänner? Var riktigt glad för det säger jag bara. Och att du aldrig har gjort något med en tjej, är du inte ensam om kan jag lova dig. Din tid kommer!

Beror ditt låga självförtroende på din kropp? Börja träna som tusan! Boxning rekommenderar jag, där kommer du förbränna fett [wink] Gymma kan du också göra om du vill. Att du har dåligt självförtroende p.g.a din kuk är ju bara fel [no-no] Det finns faktiskt män som inte ens har någon kuk! [no-no][no-no] Det finns andra saker än sex i livet också, så sluta slösa tid på att känna dig sämre än alla andra! Pfft [no-no]


   
SvaraCitera

De Cordero91:

Om jag är riktigt, RIKTIGT, jävla kåt

Du kommer va kåtare efter du har opererat. [bigcheers] Iaf i början när det är läkt. Sen är det ju mkt snyggare oxå, tänk på det. [wink]


   
SvaraCitera