Aviseringar
Rensa alla

Det här med vaginalt samlag


Ämnesstartare

Hallå där!

Jag och min älskade har nu varit i lag under ca ett års tid, och vi har ännu inte haft "riktigt", vaginalt sex. Vi har GÅNG på GÅNG testat att få in hans könsorgan i mitt, men det har gjort så fruktansvärt ont varenda eviga gång. Det är liksom en känsla som inte går att förklara. Men ungefär såhär: tusen nålar, svid åt helskotta och ren smärta. Jag har låtit kuken glida in, och där når jag toppen av min smärttröskel. Jag har verkligen försökt bita ihop, så otroligt många gånger, vilket jag annars ALLTID klarar.

Vi träffas VÄLDIGT sällan p. g. a distans och min familj, och förrigår sågs vi för första gången på ett bra långt tag. Då ville vi pröva ännu en gång, han kom ca 6 cm in i mig (han är väldigt stor, ca 19cm), mer kunde jag inte tåla. Vi körde istället fullt ös med analt, som vi brukar (visst är det galet skönt det, men det känns som att det kanske inte duger till åt honom. Det har vi talat om med varandra en hel del, han har då upprepat att vi kan vänta 10 år ifall det nu skulle behövas, att det är helt upp till mig osvosv.), och än IDAG har jag ont i underlivet. T. ex när jag dragit upp byxorna har jag velat vika mig. 

Kan vara värt att nämna att vi båda är oskulder och helt oerfarna sedan innan, trots det så har vi alltid ordentligt förspel. Jag har försökt föra in tampong av allra minsta storlek jag funnit, men det tar bara stopp. Inte heller får jag in ett finger, då jag är vrålkåt och plaskvåt.

Kan det vara något heltokigt med mitt underliv eller något annat?

Och grabbar, vad hade ni tyckt/tänkt ifall det vore er egna tjej?

Tjejer, hur är/var/har det varit/känts för er?

Otroligt tacksam för svar! Hjärta


   
Citera
Ämnesetiketter

Sådär ska det absolut inte vara.

Slappnar du av? Om du inte gör det kan det vara ett stort problem.. Att det gjort ont innan kan ju bidra till att du spänner dig ännu mer.

Men om du däremot tror att du visst slappnar av så skulle jag nog uppsöka gynekolog, det finns många olika anledningar till att du skulle kunna vara "trång". En kan vara vaginism som har något med muskelspänningar att göra. En annan är att du är fysiskt trång och då, har jag hört, att man bara behöver en väldigt enkel operation, ett litet snitt. Det skulle även kunna vara vestibulit  http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Vestibulit/

Men jag vet inte så mycket om detta så uppsök gyn för ordentligt svar.

Lycka till.


   
SvaraCitera

Alltså - hur vågar folk köra "fullt ös med analt" redan vid så ung ålder?
Okej att kroppen fixar det mesta och analen är ganska flexibel och så.

Men ändå - gymnaster blir vigare, vanlig hud blir mindre fast och du kan töja öronsnibbarna. Vad säger att folk som kör hårt analsex ofta inte behöver sitta med vuxenblöja när de är 30?

Förstår om man kör analt om vaginan är slapp efter 4 ungar eller om man har liten kuk. Alternativt om man som kvinna helt enkelt bara gillar det.
Men att köra det regelbundet och ha det som förstaval?

Eller är det ett "äh skit i det lev idag"-tänk?
Jag hade aldrig vågat chansa.


   
SvaraCitera

Har varit med om lite samma situation, till slut fungerade det men det tog ett bra tag. Jag har inga bra tips förutom att ta det som det kommer och inte känna någon press, att uppsöka gynekolog låter som en väldigt bra ide. 


   
SvaraCitera

Han har uppenbart en fet penis


   
SvaraCitera

Jag har haft precis samma problem som dig! Det var ett tag då jag trodde att jag inte ens hade någon slida! Men när jag träffade min pojkvän "hjälpte" han mig att töja ut den. Först var det med ett finger, sedan två, sedan tre osv. tills jag klarade av att ha sex. Det gjorde olidligt ont varje gång han lade till ett finger, men det var det värt för idag vet jag iaf att jag har en slida hah!

Men som många sagt... Det låter inte normalt att vara så trång och det kanske är dags att uppsöka läkare.. Vet flera kompisar som är i samma situation som dig och som kör analt och gillar det och det är ju inget fel med det, men om man inte ens får in ett finger kanske man bör söka svar på varför då det kan leda till framtida komplikationer.
Mitt råd är hur som helst att låta din pojkvän vanda lite med fingrarna där nere några gånger och se om han lyckas med något.


   
SvaraCitera

Det låter rätt oroväckande att du inte ens kan föra in en tampong när du har mens utan att det gör ont (tar för givet att du provat tampongerna när du har mens iaf, i annat fall är det inte så konstigt om det gör ont). Du bör definitivt uppsöka en gynekolog. Lättast kan vara att du hör av dig till din närmsta ungdomsmottagning.


   
SvaraCitera