Aviseringar
Rensa alla

Det här med vikt


depppp
Ämnesstartare

Vad borde man väga om man är 15 år och är ungefär 165 cm?Vad väger ni respektive er längd? Vad är normalt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Är 197 cm och väger typ 75 kg. Något underviktig kanske men jag deppar inte ihop för det. Mycket glad Cool


   
SvaraCitera

Är 181cm och väger 55kg. Är underviktig... Men med den vikten du angav borde man väga någonstans under 70kg. Beror ju lite på kroppsbyggnad osv. Sen så är ju inte vikten något man ska hetsa upp sig på om man inte är överdrivet överviktig


   
SvaraCitera

Finns riktigt normalt. Du har inte samma kroppsbyggnad som någon annan


   
SvaraCitera

tror du kan börjar tänka på det när du väger mer än 75-80 kg
men beror jättemkt på annat än vikt


   
SvaraCitera

Jag är 158 cm, väger ca 75, har ett bmi på ca 31, men jag är inte fet, är bara lite biffig för att vara tjej, sen har julmaten satt sig lite kan jag erkänna Blink


   
SvaraCitera

Jag är 162 och väger ca 82, men jag är inte överviktig om man ser på mig. I got those musles and that curves.

Precis som Schim säger så finns det inget " normalt" för att alla är helt Olika, ät bra, må bra, träna  det är nyckeln till hälsa, inte vad vågen säger!


   
SvaraCitera

Jag väger 72 och är 1,75 tränar men har ändån fett på kroppen. Du har helt rätt alla är inte likaBlink


   
SvaraCitera

Kan folk vänligen sluta säga att "normalt" inte finns; det är fel ände att angripa problemet. Normalitet finns naturligtvis, men saknar egenvärde och därmed mening att eftersträva.


   
SvaraCitera