Aviseringar
Rensa alla

Det här suger


Ämnesstartare

Smhi utfärdade klass 1 varning för Östergötland i går kväll. En varning för enorma mängder regn. Men de tog tillbaka den i morse å nu ska det inte regna 1 dugg [mad]

Vill att det ska regna så jag kan gå ut å ställa mig i regnet [mad] Är varmt å kvavt å jävligt! Å ja har sovi bort hela dagen [mad] Allt är SMHI:s fel [cry]

Enligt yr.no ska det regna dock. Men det gör ju inte d [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

yr.no är värdelöst, de har utlovat regn i flera dagar... MEN KOMMER DET NÅGON JÄVLA REGN!?!?! Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spöregnade ju ig¨år lr i förrgår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duscha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

yr.no är värdelöst, de har utlovat regn i flera dagar... MEN KOMMER DET NÅGON JÄVLA REGN!?!?! Nä.

ELLER HUR! JÄVLANS!

Angelize:

spöregnade ju ig¨år lr i förrgår

NÄE! Kom en skur i typ 2 min igår [sad]

krasch:

duscha

Gjort men det hjälper inge länge [cry] Står även det ska va 16 grader idag men är 26 grader [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ELLER HUR! JÄVLANS!

HATAR FÖRÖVRIGT SANDVIKEN!! JÄVLA HELVETESHÅL MED OMÄNSKLIG VÄRME JAG VILL TILLBAKA TILL VÄSTKUSTEN!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

HATAR FÖRÖVRIGT SANDVIKEN!! JÄVLA HELVETESHÅL MED OMÄNSKLIG VÄRME JAG VILL TILLBAKA TILL VÄSTKUSTEN!!!

MEN I SANDVIKEN FINNS EN SJÖ MAN KAN BADA I! GÖR DET INTE I LINKEBODA [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

MEN I SANDVIKEN FINNS EN SJÖ MAN KAN BADA I! GÖR DET INTE I LINKEBODA

SJÖAR ÄR ÄCKLIGA JAG HATAR SJÖAR VILL BADA I HAVET, HAVET ÄR MYSIGT!!! obs äka hav inte den s.k "östersjön", det är fejk!!!

Fast oki badade i Högbo i förrgår det var ganska najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast oki badade i Högbo i förrgår det var ganska najs.

Ah, högbo är najs. Fast är inte stor sjön så, är typ nån annan ja inte kommer ihåg va heter. Typ ottnan eller nått. Den är renare så man ser fötterna under vattnet ibland!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Ah, högbo är najs. Fast är inte stor sjön så, är typ nån annan ja inte kommer ihåg va heter. Typ ottnan eller nått. Den är renare så man ser fötterna under vattnet ibland!

Misstänker att det ligger på fel sida av Sandviken för mig? [no-no] Bor nära Högbo, det tar 6 minuter med buss Dold text: (äger ingen cykel... än!! ska köpa snart!) så det känns som det bästa alternativet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[crazy]

Ah, de andra stränderna ligger på helt andra sidan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Ah, de andra stränderna ligger på helt andra sidan

Uh, jobbigt!! Funderar på att åka till de där badplatserna utanför Trebo, hmhmhm. Vet ej om det är så värt, men ah [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej kan nte du komma hit och göra lchfveggomat till mig eller
bra
puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

utanför Trebo,

ah men precis är ju där ja menar. Finns 2 st där. Bodde där [blush]

Men årsunda, strandbaden är ju bäst [no-no] fler kilometer lång strand [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

hej kan nte du komma hit och göra lchfveggomat till mig eller
bra
puss

Tror inte lchfveggo kommer funka [blush] blir typ bara sallad å majonäs kvar [surprised]


   
SvaraCitera