Aviseringar
Rensa alla

Det här var det sjukaste..


Ämnesstartare

Är låten seriös? Sjukaste jag hört och sett på länge. Älskar dock baguetten! Haha! 


   
Citera

varför är du förvånad

numera har dagens låtar samma handling som uttrycks på det viset


   
SvaraCitera

varför var det sjukt. Är ju bara larv. No offence. 


   
SvaraCitera

lol baguetten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
varför var det sjukt. Är ju bara larv. No offence. 

Larv kan väl vara sjukt? 😀 Menade mer så. Jävla låt att sätta sig på skallen då 🙁


   
SvaraCitera

Gretafil: Larv kan väl vara sjukt? 😀 Menade mer så. Jävla låt att sätta sig på skallen då 🙁

jaha okej, jag tänkte typ på styckmord, barnmisshandel o djurplågeri o sånt. Men isf Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

jaha okej, jag tänkte typ på styckmord, barnmisshandel o djurplågeri o sånt. Men isf Tumme upp

Ja visst, men det är ju inte sjukt det är ju hemskt. Men Jag menade lite mer fjortis "sjuuuuuukt" xD Puss!


   
SvaraCitera

Hahahha!! Älskar den!!


   
SvaraCitera

10374064_403661503105322_716232809500582

En blivande legend! Hittade denna på hans Facebook


   
SvaraCitera
Petra

Svenssonsvensson:
10374064_403661503105322_716232809500582

En blivande legend! Hittade denna på hans Facebook

Han ser jäkligt mysig ut! Kul låt, han behöver bara byta ut några ord i den så kommer den säkert spelas i radion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart kommer den på Spotify läste jag! 😀 SWEET!!


   
SvaraCitera

Petra:

Han ser jäkligt mysig ut! Kul låt, han behöver bara byta ut några ord i den så kommer den säkert spelas i radion.

tror du verkligen att de behöver ändra texten, Det idag är det redan vulgära texter som Nigga, fuck, motherfucker ET.C. .


   
SvaraCitera

Attityds framtida man


   
SvaraCitera

hahahaha den här är så sjuk, den har blivit skitpopulär...spelas typ överallt


   
SvaraCitera
Petra

RobertHeinlein:

tror du verkligen att de behöver ändra texten, Det idag är det redan vulgära texter som Nigga, fuck, motherfucker ET.C. .

Ja men det är ju det som är så sjukt egentligen. Tycker inte den borde behöva censureras. Men om den ska upp på fler radiostationer så måste den nog det ändå, av någon anledning så tar folk mer illa vid sig när det är på svenska än på engelska känns det som? Den där låten Fuck You med Cee Lo blev censad? 

Frågan är vad han skulle byta ut Knulla med för ord. Dansa kanske? 


   
SvaraCitera