Aviseringar
Rensa alla

Det handlar om en kille..:(


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej på 16 år. är kär i en kille som är 17. Han går i min systers klass, men han har redan en tjej som är 1 år yngre än mig. Men vi har snackat via msn och telefon i ca 4 månader, har träffats 4 ggr. Han har sagt att jag är snygg,fin och jättesnäll, han har även frågat ifall jag vill ta en fika nångång med honom. Men det har inte hänt nåt speciellt av det än.

Det är ganska struligt mellan han och hans tjej, hon är jättesvartsjuk, hon gör så att han får magsår ibland dessutom. Han är omtyckt av många i hans skola, han är framåt och trevlig, Han har även sagt att han aldrig skulle vara otrogen eller strula med någon. Men jag tycker verkligen om honom... vet inte vad jag ska ta mig till.. Varje helg så är han med sin tjej och jag tänker så här vare fredag"ne nu kommer jag ha jättetråkigt i helgen! Han är med sin tjej och jag är ensam hemma och har tråk...:("

Har även sagt att jag tycker om honom som kompis, och han säger även att jag ska vara försiktig när jag är ute på kvällarna. En gång sa han att jag skulle sova som en ängen dessutom. Så han måste väl ändå tycka om mig?

Han är verkligen nåt extra.. Så jag vill höra era åsikte vad jag ska göra.. Ska jag glömma honom eller ska jag säga hur jag känner?


   
Citera
Ämnesetiketter

Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se
[y]

heatdiesdown:

Ska jag glömma honom eller ska jag säga hur jag känner?

Du ska inte glömma honom - hans existens.
Håll honom hårt- som en kompis. Skit i hans jävla flickvän, hon måste kunna tåla att ni är vänner och umgås med varandra [smile]


   
SvaraCitera

Renesmee:

hon måste kunna tåla att ni är vänner och umgås med varandra [smile]

[cheers]


   
SvaraCitera

tycker han verkar ganska skabb, tycker iofs att du verkar ganska trist också.

ni verkar passa ihop så utför retroaktiv abort på hans flickvän och lev lyckligt med honom.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man lever bara en gång i livet...
så ta chansen och säga vad du tycker!!![y][wink]


   
SvaraCitera

säg det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm...[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blitto04:

man lever bara en gång i livet...
så ta chansen och säga vad du tycker!!!

Ok:) men jag vågar inte xD


   
SvaraCitera
Hando

heatdiesdown:

Så han måste väl ändå tycka om mig?

Jo, vänskapligt åtminstonde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

säg det bara

Ok, men tycker det är svårt att förklara och säga det bara rätt ut...:(


   
SvaraCitera

heatdiesdown:

Ok, men tycker det är svårt att förklara och säga det bara rätt ut...:(

säg det bara rakt ut så blir det bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

säg det bara rakt ut så blir det bäst

Ok, 😛


   
SvaraCitera

heatdiesdown:

Ok, 😛

ja ni brukar ha en förmåga att bli sjukt otydliga med vad ni vill annars[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja ni brukar ha en förmåga att bli sjukt otydliga med vad ni vill annars

Ok, men han har tjej.. han kanske är förvirrad eller jag vet inte xD men då skulle väl han inte fråga om han ville ta en fika med mig och ge mig komplimange? Jag är så förvirrad! XD


   
SvaraCitera