Aviseringar
Rensa alla

Det handlar om en kille..:(


Ämnesstartare

ta chansen!!!
då får du reda på svaret[bigsmile]


   
SvaraCitera

heatdiesdown:

Jag är så förvirrad! XD

vem vet han kanske har en plan[wink][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv det på msn eller något...
som sagt, man lever bara en gång[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säj vad du tycker kort sagt![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heatdiesdown:

Han är verkligen nåt extra.. Så jag vill höra era åsikte vad jag ska göra.. Ska jag glömma honom eller ska jag säga hur jag känner?

Palla att varenda internet-hercules skulle komma och säga åt dig att säga hur du känner till honom. Dom glömde att lägga till: gör det bara om du får ett bra tillfälle! Dessutom, om han redan har en flickvän så får du köra upp till den högsta växeln när det gäller ditt förflörtigande, det är ditt enda hopp tror jag!

Att bara komma från ingenstans och ''HALLÅ BABY fan vad jag älskar dig :D'' kommer bara skicka dig rakt åt helvete [smile]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska acceptera att han redan har ett förhållande och bara försöka vara vän med honom - tills de gör slut.
Då kan du vara den snälla vännen som ställer upp och tröstar och då kan du lägga in storstöten [badgrin]

Om du berättar för honom att du är kär i honom nu, så finns ju risken att er vänskap förstörs eftersom han redan har partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heatdiesdown:

Ok:) men jag vågar inte xD

hellre ett nej än att du aldrig kmr få veta antar jag?
sen om det blir ett ja så... WOHO! [party]
men va du än gör, se till att han inte är tillsammans med nån innan ni gör nått. hatar folk som är otrogna! [no-no]
kan ju iaf prata om de, han verkar ju inte va så lycklig med sin tjej


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera