Aviseringar
Rensa alla

Det känns som julafton idag........


Ämnesstartare

håller ni med?

pga valdagen

fick den känslan ba, tkr dt är jättespännande att följa valvakor, ungefär som när paketen delas ut av tomten, halvkass jämförelse men aaa

e ni taggade??? 

är så taggad att jag inte kommer i säng. Rodnar


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska se på Columbo på SVT för att coola ner nerverna.   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sveriges framtid står på spel. Jag är närvös. SD måste få inflytande - annars kan vi säga adjö till allt vad trygghet och välfärd är.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

inte taggad aldrig taggad på den här jävla skitdagen. Den handlar bara om skademinimering och alla partiers anhängare är helt lyriska över på vilket sätt dom ska förstöra samhället här näst. Nej usch.


   
SvaraCitera

Mycket hype, men vad kommer förändras i PRAKTIKEN efter valet? Inte mycket.


   
SvaraCitera

Jag har drömt om valet i flera dagar nu. Sover dåligt. Men idag ska jag vila ut mig för ikväll blir det in till stan och SD Stockholms stads valvaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bertrimmarpåstjärt:
Mycket hype, men vad kommer förändras i PRAKTIKEN efter valet? Inte mycket.

Bara känslan av att rätt människor sitter i en allians gör ju livet lite roligare att leva ☺


   
SvaraCitera

hade hellre haft julafton Ledsen

vill ej sd ska få högre andel röster, vill ej heller att fi inte ska komma in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som julafton och man har redan varit framme och klämt på paketen och insett att man förmodligen bara kommer få en massa mjuka paket med strumpor och fula tröjor som man aldrig kommer använda och inte den där dyra leksaken man så längtansfullt hoppats på att få... så man nöjer sig, sitter bitter framför tvn och tröstäter mekaniskt Aladdin-choklad och pepparkakor och lussekatter och julskinka tills man får ont i magen och går och lägger sig...

NEMI: alla partiers anhängare är helt lyriska över på vilket sätt dom ska förstöra samhället här näst.

Mm, För Sverige Är Alltid Så Jävla Förstört. Samhället Är Helt Paj.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Feberyra:
Mm, För Sverige Är Alltid Så Jävla Förstört. Samhället Är Helt Paj.

på god väg.


   
SvaraCitera
mynona

Ja, en aning. Jag är trött på cynismen, jag vill gripa tag i känslan av politisk berusning när den infinner sig och bruka den. Det handlar om regeringskifte, om F! kommer in och huruvida SD får en vågmästarroll eller inte, och hur klädsamt cynisk man än vill vara så spelar det roll. 


   
SvaraCitera
mynona

Feberyra: Känns som julafton och man har redan varit framme och klämt på paketen och insett att man förmodligen bara kommer få en massa mjuka paket med strumpor och fula tröjor som man aldrig kommer använda och inte den där dyra leksaken man så längtansfullt hoppats på att få... så man nöjer sig, sitter bitter framför tvn och tröstäter mekaniskt Aladdin-choklad och pepparkakor och lussekatter och julskinka tills man får ont i magen och går och lägger sig...

Sett på opinionsmätningarna? 

Ger ditt inlägg gott betyg och smileyn Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja, en aning. Jag är trött på cynismen, jag vill gripa tag i känslan av politisk berusning när den infinner sig och bruka den. Det handlar om regeringskifte, om F! kommer in och huruvida SD får en vågmästarroll eller inte, och hur klädsamt cynisk man än vill vara så spelar det roll.

Känner mig lite träffad och inser innerst inne att du har rätt... för min del är det nog mest vetskapen att S-politik egentligen inte skiljer sig så mycket från M-politik, att Löfven inte hör hemma inom politiken men ändå troligtvis kommer efterträda Reinfeldt, att S verkar ovilliga att samarbeta med V i någon betydande utsträckning etc. etc. ... som gör mig lite cynisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Sett på opinionsmätningarna?

Tror jag sett för många opinionsmätningar och att det har blivit ett problem i sig.


   
SvaraCitera