Aviseringar
Rensa alla

Det konstigaste i sömnen


Ämnesstartare

Vad är det konstigaste ni gjort i sömnen?


   
Citera
Ämnesstartare

Vandrat ut naken mitt i vintern, började ställa möbler framför alldeles för lätt öppnad dörr efter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var liten gick jag i sömnen en gång och sa till min mamma att jag måste gå och jobba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
när jag var liten gick jag i sömnen en gång och sa till min mamma att jag måste gå och jobba

hahaahhha döör 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har vaknat upp i panik några gånger, ungefär som nattskräck fast jag är vid fullt medvetande. sjukt skum känsla. är ingen paralys lr ngt, jag kan röra på mig och gå runt och allt, men är sjukt rädd för något jag inte vet vad det är. Om någon försöker tala till mig fattar de inte vad jag säger pga är som ngn i en psykos typ och säger helt orimliga grejer, tar några minuter innan jag fattar att det bara är en sån här skum "attack"..  

tror dt har ngn koppling till panikångesten jag hade förr iaf   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror aldrig jag har gått i sömnen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
när jag var liten gick jag i sömnen en gång och sa till min mamma att jag måste gå och jobba

Haha, den var bra rolig.


   
SvaraCitera

Z0dd: när jag var liten gick jag i sömnen en gång och sa till min mamma att jag måste gå och jobba

Hahaha, skön unge

Brukar bara göra läskiga saker i sömnen. När jag sov över på soffan hos en kompis efter krogen en gång så hade jag tydligen gått upp, in till hennes kök, börjar skala en banan och mumla bl.a. ''jag måste ha banantårta.''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta: ''jag måste ha banantårta.''

haha vad gulligt, du var kanske sugen på tårta? aw


   
SvaraCitera

finmatta: haha vad gulligt, du var kanske sugen på tårta? aw

Anmäl

Det värsta är att jag inte är så förtjust i bananas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Det värsta är att jag inte är så förtjust i bananas

=( gott ju, iaf i tårta
 fastän jag ej gillar tårta så mkt
du kan få tårtan & jag bananerna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blivit våldtagen av en tjej


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

En gång när jag var liten, så rev jag ut allt i min garderob och slängde allt kors och tvärs över rummet. När jag vaknat på morgon så skällde jag ut pappa..  


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sagitta:

Det värsta är att jag inte är så förtjust i bananas

... du bokstavligen went bananas


   
SvaraCitera