Aviseringar
Rensa alla

Det konstigaste i sömnen


Ämnesstartare

har också gått flera kilometer i sömnen


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Just det, har gått till skolan också! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sett en 'demon'/'djävul'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratar i sömnen ibland. En gång hade jag en politisk diskussion med min dåvarande pojkvän. Vi låg i sängen och jag började tydligen pladdra om kapitalism, varpå han vaknade och började svara på det jag sa. Mina svar till honom var inte så sammanhängande och då märkte han att jag sov, men vi diskuterade tydligen i typ en kvart om kapitalism. Ska ha sagt nåt i stil med "kapitalism är som nageltrång", vilket är rätt kul pga. hade nageltrång då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har även haft telefonsamtal i mer eller mindre sovande tillstånd och inte kommit ihåg det efteråt när folk ringt mig under sömn, blir alltid lika förvånad när de ilsket hör av sig om något och säger "men vi pratade ju om det innan" osv.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Jag försökte gå utomhus och ta sol stolar har min mor sagt till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har flera gånger smsat trots att jag haft kod. Skrev som om jag vore väldigt sur


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Vaknade en gång när jag var liten, sittandes med ett mitt änglaspel (ni vet ett sånt med ljus som pinglar) isärplockat på kudden. Gick mycket i sömnen överlag som barn. 

Läskigast är ju dock när en gör saker lite halvt i sömnen så en kommer ihåg dem när en vaknar. För några veckor sen kom jag på att jag varit uppe och knuffat på mitt kylskåp väldigt argt. ?? Förvirrad En annan gång gick jag upp och började koka ägg mitt i natten… Tittade på klockan, såg att den var halv 3 och min hjärna var så trög att det tog nån minut för mig att inse att det nog var lite för tidigt för frukost. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

har också skickat sms, tomma eller med random tecken


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Har blivit förvånad när fjärrkontrollen till tvn ligger långt bort på  golvet när jag har vaknat, insett efteråt att har kastat iväg dosan i sömnen.


   
SvaraCitera