Aviseringar
Rensa alla

Det luktar paprikachips i min näsa


Ämnesstartare

[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Varför?

Vet ej [sad]

Öppnade en påse paprikachips för många många år sen. Luktade skitilla. Sen dess har lukten bosatt sig i min näsa och dyker upp ibland och är omöjlig att bli av med [cry]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Öppnade en påse paprikachips för många många år sen. Luktade skitilla. Sen dess har lukten bosatt sig i min näsa och dyker upp ibland och är omöjlig att bli av med [cry]

Åh [sad] Pröva citron de tar bort lukt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Pröva citron de tar bort lukt

Har ingen citron [sad] Fast jag har citronsåpa. Får testa det och hoppas på att jag blir hög på köpet [blush]


   
SvaraCitera

Idag när jag skulle ta bort min flensost, så var det jättemycket, men det spelar ingen större roll.

Men när jag hade flensost på fingrarna så petade jag mig i näsan och nu luktar det flensost vad jag än gör.

Vad ska jag göra? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Vad ska jag göra?

Har ett marsvin med slappt rövhål. Ibland fastnar bajset han ska äta i flensosten så då får man gräva ut det. Om du vill kan du få gräva ut det ur mitt marsvins rövhål så kan du stoppa fingrarna i näsan efteråt, den lukten maskerar ALLT [cute]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Har ett marsvin med slappt rövhål. Ibland fastnar bajset han ska äta i flensosten så då får man gräva ut det. Om du vill kan du få gräva ut det ur mitt marsvins rövhål så kan du stoppa fingrarna i näsan efteråt, den lukten maskerar ALLT

Jättegärna, vill alltid gräva i rövhål [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Jättegärna, vill alltid gräva i rövhål

Snigel hälsar att du är hjärtligt välkommen [cute]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS observera sängkammarblicken [no-no]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Snigel hälsar att du är hjärtligt välkommen

Råkade precis andas in riktigt hårt med näsan och få härligheterna i munnen istället [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Råkade precis andas in riktigt hårt med näsan och få härligheterna i munnen istället

[surprised] Stackars dig, be kebu spruta dig i munnen så du maskerar smaken? [sad]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Stackars dig, be kebu spruta dig i munnen så du maskerar smaken?

Gillar smaken i munnen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Gillar smaken i munnen

Oj fattade inte att det var glädjetårar [blush]


   
SvaraCitera

Surströmming


   
SvaraCitera