Aviseringar
Rensa alla

Det mest " religiösa" ni har gjort


MissAnox:
talat i tungorRodnar

OoooOO RaghaMakaharianda Revuljali Krossa Kapitalismen OOooooo Reshdeylooo


   
SvaraCitera

df rqp: OoooOO RaghaMakaharianda Revuljali Krossa Kapitalismen OOooooo Reshdeylooo

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

MissAnox: talat i tungor

Då skulle du vara med i min hemförsamling när folket drar igång rejält 😉
Eller mig när jag varit extra "religiös" av mig ;D


   
SvaraCitera

MissAnox:

Mycket gladHjärta

OoOOoo Död Åt Partriarkert Ghadaskria Darammanlalej

(blev fett glad av att du tog det bra btw, om du nu gjorde det och inte bara var taktisk hehe)


   
SvaraCitera

Ä medlem i kyrkan endast för att kunna rösta i kyrkvalet. besöker regelbundet kyrkogårdar för att supa i. men är oftast inte i kyrkan om inte nån dött och är inte troende.


   
SvaraCitera

varit i kyrkan firat jul firat påsk typ o jobbat


   
SvaraCitera

druckit jesus blod


   
SvaraCitera

Jag brukar tända tända ljus för de döda vid allahelgona. Vet inte om det anses religiöst, men jag gör det på kyrkogården iaf.


   
SvaraCitera
Vision

Har väl inte gjort så många religiösa seder förutom att jag varit på en del new age/ny andliga tillställningar. Brukar dock få lite religiösa tankar från och till. Till exempel för några veckor sedan då jag var på en begravning av någon jag knappt träffat. Såg hur fina alla var och började tänka tankar som att vi alla måste höra ihop på något vis, och började gråta jättemycket. 


   
SvaraCitera

Har en religös släkt med massa prästar men min familj är inte så religös... så det mest religösa jag gjort är nog bett en bordsbön och bett till gud när jag vart med min släkt och sjungit i kyrkan när jag var liten 😛 


   
SvaraCitera

varit ett jehovas vittne. 


   
SvaraCitera

BlueViews:
Förutom dop och konfirmation...

vatikanen i Rom


   
SvaraCitera

Bett till högre makter under väldigt viktiga fotbollsmatcher.


   
SvaraCitera
penja

varit i en kyrka. 
ätit prästost.
sjungit sånger där man nämner gud.


   
SvaraCitera

Haru varit där???? Så jävla avis 

djupaste:

vatikanen i Rom


   
SvaraCitera