Aviseringar
Rensa alla

Det "mest" romantiska ni har varit med om


Ämnesstartare

Som ni själva råkat utför, gjort för ngn eller hört talas om.

Det mest romantiska jag har hört var när min kompis kom ut ur duschen och henne kille satt i  sängen med gitarren i famnen och börjar spela/sjunga till Ronan Keatnings " when you say nothing at all".  Efter att han framfört låten med sin sjuukt sexiga mörka.... Aja ni vet säkert vad som hände:p


   
Citera

tänker alltid: du e bäst när du håller käften när jag hör den låten.

vet ej svar på frågan, kanske när mitt ex cyklade i snöstorm från dalby på julafton för att bussarna inte gick. han skulle lämna mina julklappar o de var jättefina.


   
SvaraCitera

nä minns inget särskilt romantiskt :S 


   
SvaraCitera

Det mest romantiska någon gjort med mig var en tjej. Hon pussade mig på munnen fast jag inte ville. Gråter


   
SvaraCitera
Vision

BlueViews: gitarren i famnen och börjar spela/sjunga till Ronan Keatnings " when you say nothing at all".

Hahahhah 


   
SvaraCitera
penja

Nä, har inte varit med om nått speciellt. Badat i en ickebubblande bubbelpool med nån jag tyckte om, i så stark månsken att det var rätt ljust utomhus. Det var skitkallt ute fan, men det var mysigt. 


   
SvaraCitera

att han inte tyckte att det var äckligt när jag fes oavbrutet i fem minuter


   
SvaraCitera

Jag är sjukt romantisk, nästan så att man undrar vad som är felet på mig

en gång vek jag mitt ex en pappersboll i ungefär den här storleken och modellen när vi var på g

https://static.ungdomar.se/users/192325/forum/FB_IMG_13655313923907853.jp g" alt="FB_IMG_13655313923907853.jpg" />

inuti en av lapparna, på insidan, hade jag skrivit en kärleksförklaring, som hon skulle få läsa när hon dumpade mig (jag var övertygat om att det var jag som skulle bli dumpad och det fort), där jag tackade för den tid vi haft och förklarade hur mycket hon hade betytt för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
att han inte tyckte att det var äckligt när jag fes oavbrutet i fem minuter

Bara äckligt juuuuh ! 


   
SvaraCitera

jag avskyr romantik. kommer inte på någonting typiskt romantiskt han gjort för mig, jo, kanske när han skickade mig tobak och ett brev i ett egengjort kuvert, eller när han rullade tjugoen cigg till mig och vek en egen ask med texten "förgät mig ej". han gjorde väldigt fina saker jag uppskattade. han gjorde mig glad. 


   
SvaraCitera

åh det var festivaldagar och en kille som verkligen stank sprit, och var så full att han knappt kunde stå gav mig en liten nalle och en plastros, och förklarade att han gärna skulle börja be 7 (!) ggr om dagen om jag nu ville det

  = )

not cool dude not cool


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

En gång träffade jag en fantastiskt rar och fin pojke på en fest som spelade upp den här scenen med mig: 

Han satte igång den låten och sa replikerna och klev upp på ett bord och allt. Rodnar Silly och världsbäst. 


   
SvaraCitera

Det mest romantiska som har hänt mig, var dagarna innan jag (och alla de andra 90:orna) tog studenten. En gammal polare, som jag under de senaste 10 åren tagit avstånd från, kom fram från ingenstans och gav mig en ros.
Sedan den dagen har jag tagit ännu mer avstånd från honom.


   
SvaraCitera

eller alla gånger han legat och strukit mig över håret och sagt att jag var den vackraste han visste. när jag har vaknat, yr och illaluktande och han har gjort kaffe till mig. 


   
SvaraCitera
Vision

24/7: Han satte igång den låten och sa replikerna och klev upp på ett bord och allt.  Silly och världsbäst.

grät till den scenen när jag var yngre och följde OC Rodnar


   
SvaraCitera