Aviseringar
Rensa alla

Det övernaturliga.


Ämnesstartare

ankzor:

Jaha okey. Trevligt.

Nja, mer skrämmande.

ankzor:

Om du tar det där för bevis för att det finns övernaturliga fenomen, så skrattar jag åt dig.

Jag tar inte det som bevis för att jag sett övernaturliga fenomen, däremot som ett slags exempel på vad som är övernaturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jag tar inte det som bevis för att jag sett övernaturliga fenomen

Care to share?


   
SvaraCitera

Vad fan de flesta av Aftonbladets läsare tror ju på kommunismen så det låter väl inte så märkligt ändå?


   
SvaraCitera

ankzor:

Själv tycker jag att alla som tror på spöken/övernaturliga fenomen är väldigt korkade och borde antingen hängas eller skjutas.

Då borde du med all respekt, tycka detsamma om religiösa.


   
SvaraCitera

ankzor:

Tror du på det övernaturliga?

Det är väl en definitionsfråga.. Men ja.

gugge_heter_jag:

film

Hahaha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Då borde du med all respekt, tycka detsamma om religiösa.

Ja det gör jag, delvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Ja, jag tror på det övernaturliga. Kan väl till mestadels bero på att jag sett sånt med egna ögon.

Du var dyngrak eller hade blazat när du såg det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen tror jag att vad du än såg så skulle det kunna förklaras med vetenskapliga metoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Personligen tror jag att vad du än såg så skulle det kunna förklaras med vetenskapliga metoder.

Skeptiker som du borde hängas. Tror du inte ens på varulvar och råttapor? [confused] Jag trodde att du var jude. Du gör mig besviken, käre hora.[no-no] Avlid och vila i ofrid.

EDIT:
Efter mitt livs fetaste blaze såg jag ett hus ett hus röra sig i sidled och upp och ned, fram och tillbaka osv. Buskarna på sidorna av huset rörde sig i otakt med huset, och det var riktigt vackert. Var det ett ufo, en varulv, eller kanske ett tecken i från självaste gud? Gud kanske berättade för mig att min hus skulle omvandlas till en flygande farkost, som senare skulle förflytta vår ariska ras till himmelriket, eller vad tror ni?

Jag är inte nazist. Nazism är djävulens påfund, heil gud![cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

50% av aftonbladets läsare är efterblivna?
Inte konstigt kanske.

Hur kan man tro på något övernaturligt? Det säger ju emot sig själv, något övernaturligt kan ju inte existera.

Börjar jag tro på sånt kan jag lika gärna sluta och tro på allt som jag tror på, bli kristen och börja tro på UFO's och tomtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

hus röra sig i sidled och upp och ned

Fy fan, det är människor som du, som kommer att få den här världen att kollapsa i sin egen dumhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Inte konstigt kanske.

De är inte mer än människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

De är inte mer än människor.

Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag trodde på det övernaturliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

om jag trodde på det övernaturliga.

Sant, detär faktiskt jävligt patetiskt.


   
SvaraCitera