Aviseringar
Rensa alla

Det perfekta brottet


Ämnesstartare

God morgon (skoja, det är ingen jävla god morgon men vi kan ju låtsas pga så härligt väder ute)! 

När jag för hundra år sedan skapade en tråd om vad jag skulle kunna prata med ingift släkting om när vi skulle åka ensamma i en bil under flera timmar, så skrev en umare att vi kunde prata om vilket som var det perfekta brottet och hur det skulle utföras  - så nu tänkte jag att vi kunde diskutera Perfekta Brott. 

Jaa det finns olika grader och att peta ned godisbit i fickan medan man låtsas nysa eller ngt kan säkert verka som ett perfekt brott, men det känns ju lite tråkigt. Så ta nu min lösa tråd-idé och skriv jättekreativa saker. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Råna en lastbil som har massa elektronik prylar !


   
SvaraCitera
lok501

Förstör all telefon kombination I närheten av dig, stäng av all säkerhets kameror I närheten och beordra bankomater att tömma all pengar de har. Sedan så förstör du tekniken du använde för detta och dumpar det I skogen. Grattis, om allt fungerade och ingen ifrågasatte att du tömde en bankomat så har du nu kommit undan och begått det perfekta brottet.


   
SvaraCitera

Tänker inte inspirera ungdomar sådär 🙁


   
SvaraCitera
Smilen

Det bästa brottet att begå är ingenting alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Tänker inte inspirera ungdomar sådär 🙁

jo snälla


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

jo snälla

😀

mvh mod


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

jo snälla

tänk om de involverar katter som råkar illa ut? 🙁


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON:

tänk om de involverar katter som råkar illa ut? 🙁

Fyfan för djurplågeri!


   
SvaraCitera

Hatbrot är det enklaste brottet Oskyldig
Demostration: Alla män borde kastreras med ett spjut, alla kvinnor borde piskas varje kväll, alla svenskar borde våldtas, alla invandrare borde brännas i läger, alla hetrosexuella borde kastas från flygplan utan fallskärm, alla homosexuella borde offras till tigrar, alla homosexuella borde stenas, alla bisexuella borde brännas mm.


   
SvaraCitera

Här är ett videoklipp på det perfekta brottet:

Mycket glad


   
SvaraCitera

Slå ihjäl någon med en tillräckligt stor frusen matvara (exempelvis fisk), tillaga det du använt och servera - voila så är mordvapnet borta pga uppätet.

Eller (och detta exempel har varit med i flertalet filmer, även om jag för tillfället inte kommer på en enda) vara tillräckligt skicklig att få det till att det överförs ett öre till ditt egna konto varje gång någon gör ett kortköp i... Ja, bara Sverige skulle man bli snuskigt rik på. Och det är bara ett öre varje gång, så vem skulle märka?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Slå ihjäl någon med en tillräckligt stor frusen matvara (exempelvis fisk), tillaga det du använt och servera - voila så är mordvapnet borta pga uppätet.

Eller (och detta exempel har varit med i flertalet filmer, även om jag för tillfället inte kommer på en enda) vara tillräckligt skicklig att få det till att det överförs ett öre till ditt egna konto varje gång någon gör ett kortköp i... Ja, bara Sverige skulle man bli snuskigt rik på. Och det är bara ett öre varje gång, så vem skulle märka?

Hjärta

uhu vilket criminal mastermind du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:
Här är ett videoklipp på det perfekta brottet:

Mycket glad

men näe det måste ju vara ngt skämt </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näeeejget?url=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXBx8


   
SvaraCitera