Aviseringar
Rensa alla

Det pinsammaste som har hänt er !?


Jallieeeeee:

fattaru svenne?????

nä.


   
SvaraCitera

SUKOF:

hehehehe, vad bra, det va meningen [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

hehehehe, vad bra, det va meningen [bigsmile]

Avlid och ruttna i random kloak.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Avlid och ruttna i random kloak

eller så kan jag besöka ditt hem, det e väll sak samma?????? din lilla råtta va nt kaxig.....jag bannar dig från sverige


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

eller så kan jag besöka ditt hem, det e väll sak samma?????? din lilla råtta va nt kaxig.....jag bannar dig från sverige

Ska du banna mig från Sverige? Haha. Då får jag väl stanna i Norge då... [zzz]


   
SvaraCitera

SUKOF:

jag väl stanna i Norge då

ja stick norgissss. vi i sverige gillar nt norgebor, norge e kasst land sverige äger


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

ja stick norgissss. vi i sverige gillar nt norgebor, norge e kasst land sverige äger

Du kommer inte ens ursprungligen från Sverige.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Du kommer inte ens ursprungligen från Sverige

du vet inget om det


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

du vet inget om det

lol. Jo. [zzz]


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

SUKOF: jag väl stanna i Norge då

ja stick norgissss. vi i sverige gillar nt norgebor, norge e kasst land sverige äger

Skumt, för jag gillar henne mer än vad jag gillar dig. Även fast du är "svenne" och hon "norgissss" 🙂


   
SvaraCitera

sebben1990:

Skumt, för jag gillar henne mer än vad jag gillar dig. Även fast du är "svenne" och hon "norgissss" 🙂

va inte kaxxig svenne, passa dig, jag e den riktiga svenskane "den svenske" va nt kaxxig jag pizza dig


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

va inte kaxxig svenne, passa dig, jag e den riktiga svenskane "den svenske" va nt kaxxig jag pizza dig

Förutom att hela du är pinsam, vill jag bara ta din mammas huvud och göra in i ditt anal. Sen ska jag göra så att du ska ta in din hand i din mammas fitta och ta ut hennes livmoder. Sen ska du vända henne ut och in och slicka hennes inre organ.


   
SvaraCitera

Vileda:

vill jag bara ta din mammas huvud och göra in i ditt anal. Sen ska jag göra så att du ska ta in din hand i din mammas fitta och ta ut hennes livmoder. Sen ska du vända henne ut och in och slicka hennes inre organ.

ojoj haiwwwaaaaan, vilka ord du använder vackra tjej.....det passar inte dig snygging.....[no-no] vad har jag gjort dig, tål du inte lite ironi ellr, eler du kanske inte gillar pizza????


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

ojoj haiwwwaaaaan, vilka ord du använder vackra tjej.....det passar inte dig snygging..... vad har jag gjort dig, tål du inte lite ironi ellr, eler du kanske inte gillar pizza????

Jag gillar dirty talk you know!

För det andra är ditt konto fejk.


   
SvaraCitera

Vileda:

Jag gillar dirty talk you know

men det passar inte en vacker tjej som dig[no-no]

Vileda:

För det andra är ditt konto fejk

måhända, men det e kul o se folks reaktioner när de sitter bakom skärmen[bigsmile]


   
SvaraCitera