Aviseringar
Rensa alla

Det sexigaste med smisk


Exner

Nachac:

Du som tycker "naturlighet" och biologi är så viktigt: Forskning har visat att tårar är biologiskt avtändande.

Snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du som tycker "naturlighet" och biologi är så viktigt: Forskning har visat att tårar är biologiskt avtändande.

Vet du vad jag tycker om forskning och studier? Det baseras på teorier och sannolikhet, och media målar upp studier som sanning. Till exempel igår stod det på SVT att choklad minskar risker avsevärt för kvinnor att få stroke.

Nej, men det finns ämnen i choklad som minskar risken, och dessa ämnen finns i andra, nyttigare produkter! Där har du ett praktexempel på varför man inte ska lita på studier.


   
SvaraCitera

nu är du jävligt hetronormativ här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vet du vad jag tycker om forskning och studier?

Nu tycker jag du är skojig istället, det är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vanligast är att tjejer blir smiskade även om det finns båda varianter.

Hur vet du att det är vanligast?

Nachac:

Nu tycker jag du är skojig istället, det är bättre.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nu är du jävligt hetronormativ här...

Är jävligt vad?

Nachac:

Nu tycker jag du är skojig istället, det är bättre.

Som du kanske vet ger jag inte mycket för forskning utan litar mer på erfarenheter. Till exempel:

Huvudvärk. Äter du piller som forskningen har "bevisat" fungerar eller gör du det du själv känner är bäst för din kropp? Jag kom på själv att det är mycket bättre att röra sig och slappna av än att ligga stilla i sängen och knapra piller när man har migrän. Denna insikt kom jag fram till helt själv, och det är bara möjligt om man är självtänkande och inte blint lyssnar på forskare och deras lösa teorier.

isola:

Hur vet du att det är vanligast?

Killar är i regel mer dominanta än tjejer. Men jag vet att du aldrig någonsin kommer hålla med om det. Fast jag var ju tvungen att svara på din fråga.


   
SvaraCitera

oskar_det:

Är jävligt vad?

heteronormativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Klart det är. Smisk är det nya folkhemssexet. Vanligast är att tjejer blir smiskade även om det finns båda varianter.

Haha, ja, vi kan väl säga så..


   
SvaraCitera
Exner

qazedctgb:

nu är du jävligt hetronormativ här...

Om jag smiskar dig, blir det hela mycket mer icke-normativt. 😉


   
SvaraCitera

Exner:

Om jag smiskar dig, blir det hela mycket mer icke-normativt. 😉

du har mitt nummer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

När killen snyftar (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Komsi Oskar, så ska jag smiska dig i huvudet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jag tänder inte på smisk (Du röstade på detta alternativ)
35.5% (11 st)

tror, faktiskt, att jag hade blivit ganska sur/avtänd om någon smiskade mig under eller innan samlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Som du kanske vet ger jag inte mycket för forskning utan litar mer på erfarenheter. Till exempel:

Jo, jag kom på det sedan. Vet inte vad som är värst; biologister som inte tror på forskning och "vetenskap", utan endast sina egna tvivelaktiga observationer, eller biologister som faktiskt tror på vetenskap och forskning, men som tolkar resultaten som en kratta.

oskar_det:

Huvudvärk. Äter du piller som forskningen har "bevisat" fungerar eller gör du det du själv känner är bäst för din kropp?

Huvudvärk har många olika källor. Personligen har jag varit våldsamt förkyld och haft en mördande huvudvärk (kanske har fortfarande, tog en värktablett imorse). Det finns inga anledningar att ligga i sängen och knapra piller för vanlig huvudvärk, men att ta ett eller annat piller och på så sätt inte störas i sin vardag är bara vettigt.

Men, det här är jätteirrelevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Komsi Oskar, så ska jag smiska dig i huvudet. [wink]

[love]


   
SvaraCitera