Aviseringar
Rensa alla

Det sjukaste ni varit med om?


Ämnesstartare

Som rubriken säger. Skriv det sjukaste sakerna ni har varit med om. Det kan vara vad som helst. kanske har ni sett en flygande häst eller något haha. Något som ni själv har upplevt helt enkelt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Gått på glasbroar. Det var inte det sjukaste men rätt så awesome. Det sjukaste jag kan komma på är att jag faktiskt vågade lägga mig ner på preikestolen i Norge och kollade rakt ner för stupet. Som tur var lämnade jag kameran en bit ifrån... Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:  jag faktiskt vågade lägga mig ner på preikestolen i Norge och kollade rakt ner för stupet. Som tur var lämnade jag kameran en bit ifrån... Shockerad

hur då menar du? stog du på ett berg och sen kollade ner och hade flera meter höjd framför dig?:o


   
SvaraCitera

Har inte sett en flygande häst men alltid tänkt på att Black Beauty galopperar framföf vår gamla Volvo när vi åkte mot landet. Har lätt för att bli bilsjuk och det sägs att det ska vara lättare när man har blicken rakt fram. På en hingst.  


   
SvaraCitera

vincebruh:

hur då menar du? stog du på ett berg och sen kollade ner och hade flera meter höjd framför dig?:o

71-jpg.jpg

Jag stog inte och jag satt inte heller, låg platt på magen nära kanten så långt det gick.. då de var en hel drös av ungdomar där som gjorde det. Rena bunny suicide. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

71-jpg.jpg

Jag stog inte och jag satt inte heller, låg på magen.. 

dedär e livsfarligt om jag tänker rätt på hur du gjorde haha :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

dedär e livsfarligt om jag tänker rätt på hur du gjorde haha :p

Antar det är okej om man har övat på "lita jag tar emot dig när du faller mot mig" passen under skoltiden. Har man bra vänner som kan skydda kameran åt en då måste du resa till Norge!


   
SvaraCitera

Det sjukaste som jag kommer att tänka på är hur jag blev jagad av en idiot på moppe när jag själv körde moppe. Han försökte preja mig av vägen men han lyckades inte.

Lite senare när jag hade ställt mig en bit ifrån när han hade slutat jaga mig så började han gå mot mig. Han börja snacka skit om hur jag var dum i huvudet osv. men det slutade med att jag kastade en kopp kaffe som någon alldeles lägligt hade glömt där rätt i nyllet på honom och åkte därifrån. 

Den där idioten har även försökt köra över mig med sin Epa. 


   
SvaraCitera

Blivit gripen för att ha bränt en bengal på en fotbollsmatch i allsvenskan Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Det sjukaste som jag kommer att tänka på är hur jag blev jagad av en idiot på moppe när jag själv körde moppe. Han försökte preja mig av vägen men han lyckades inte.

Lite senare när jag hade ställt mig en bit ifrån när han hade slutat jaga mig så började han gå mot mig. Han börja snacka skit om hur jag var dum i huvudet osv. men det slutade med att jag kastade en kopp kaffe som någon alldeles lägligt hade glömt där rätt i nyllet på honom och åkte därifrån. 

Den där idioten har även försökt köra över mig med sin Epa. 

hahaha vilken grej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Blivit gripen för att ha bränt en bengal på en fotbollsmatch i allsvenskan Mycket glad

vad är en bengal?:s


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Sett grannen stå berusad i skogen och filma en annan grannes lesbiska kossor när de stod ute i hagen och gjorde misslyckade försök att få kalvar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:
Sett grannen stå berusad i skogen och filma en annan grannes lesbiska kossor när de stod ute i hagen och gjorde misslyckade försök att få kalvar...

var grannen full då när hen filmade?


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

vincebruh:

var grannen full då när hen filmade?

typ xD


   
SvaraCitera

jag dog å förvandlades till min sista utandning


   
SvaraCitera