Aviseringar
Rensa alla

Det sjukaste ni varit med om?


Ämnesstartare

Min kompis körde runt på sin cross naken en kväll, det var lite sjukt. 


   
SvaraCitera

vincebruh:

men vaddå hände det på låtsas eller på riktigt?

näe du vet det är så jävla kul och ljuga på internet så häftigt och ba se allas reaktioner och leka idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

näe du vet det är så jävla kul och ljuga på internet så häftigt och ba se allas reaktioner och leka idiot

so he took you downstairs without even asking? damn that was creepy :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

so he took you downstairs without even asking? damn that was creepy :O

Vad får dig att förmoda att det va en kille?


   
SvaraCitera
time
 time

Gifted: till en av medlemmarna i familjen Trump. Mitt pris pa $60/h var - citat - "valdigt billigt".

Tänker utgå från att du menar Barron, annars är du nog lite för gammal för den här sajten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

Vad får dig att förmoda att det va en kille?

du skrev ju det 😛


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

För några månader sedan när jag åkte madrass ner för en slalombacke (dumt jag vet) som slutade med att jag spräckte levern. Fick i efterhand veta att sprickan var bara några millimeter ifrån en väldigt stor ven, hade alltså förblött. Spenderade mer än en månad på sjukhuset och var med om 6 operationer varav bara 2 av dom var jag sövd. Var vaken när dom tryckte in en slang i min mage, mina lungor (fick lunginflammation) och min hals (cvk). Well jag ”lever” i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dedu:
För några månader sedan när jag åkte madrass ner för en slalombacke (dumt jag vet) som slutade med att jag spräckte levern. Fick i efterhand veta att sprickan var bara några millimeter ifrån en väldigt stor ven, hade alltså förblött. Spenderade mer än en månad på sjukhuset och var med om 6 operationer varav bara 2 av dom var jag sövd. Var vaken när dom tryckte in en slang i min mage, mina lungor (fick lunginflammation) och min hals (cvk). Well jag ”lever” i alla fall

ajajaj


   
SvaraCitera

Jag har nästan blivit påkörd


   
SvaraCitera

Jag har nästan blivit påkörd men min kompis varnade mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Jag har nästan blivit påkörd

hur gick de till?


   
SvaraCitera

Jag hadde presis slutat Skolan och då var det en bil som åkte jätte fort så men jag lever som tur är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Jag hadde presis slutat Skolan och då var det en bil som åkte jätte fort så men jag lever som tur är

vad hade hänt om du sprang på bilen?


   
SvaraCitera

Då kanske jag hadde dött 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Då kanske jag hadde dött 

damn var de så värst?


   
SvaraCitera