Aviseringar
Rensa alla

Det sjukaste ni varit med om?


Ja precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Ja precis

fick du ngn utskällning som varade länge efteråt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång åt en snubbe i min klass 5 pannkakor på lunchen 


   
SvaraCitera

Nej tuvär


   
SvaraCitera
Gifted

Kalixtus02: Coolt, vad kul att du lär dig svenska förresten!

Tja, det vill jag inte pasta - jag ar ju svensk. Skriver pa amerikanskt tangentbord bara - skaffade min laptop i USA.

Kalixtus02: Tänker utgå från att du menar Barron, annars är du nog lite för gammal för den här sajten.

Tiffany faktiskt. Jag jobbade som forskare pa Univ. of Pennsylvania och undervisade lite.
Har varit medlem pa denna site sedan i 12 ar nu - men ar inte sarskilt aktiv. Det var mer aktivitet har tidigare.


   
SvaraCitera

Inte Jung:
En gång åt en snubbe i min klass 5 pannkakor på lunchen 

Brukar man inte det? För lite med två pannkakor till lunch. Den tredje så blir man mätt och den fjärde bara för att det är gott och den femte ångrar man att man tog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
En gång åt en snubbe i min klass 5 pannkakor på lunchen 

hur stora var de?


   
SvaraCitera

Typ Igår eller iförrigår såg en bil på natten som tvär nittade och började packa skit fort nästan på en kille cyklade som precis han stanna/väja undan han själv också typ skrika "stopp stanna" sen att det stog "nacka kommun" på bilen som efter det körde upp på en gå gata i ca 50 känns ju väldigt tryggt..


   
SvaraCitera

Misshandel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indoraptor19:
Misshandel 

vadå för misshandel. kan tas visare i pm om du nt känner dig öppen för det här i forumet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Typ Igår eller iförrigår såg en bil på natten som tvär nittade och började packa skit fort nästan på en kille cyklade som precis han stanna/väja undan han själv också typ skrika "stopp stanna" sen att det stog "nacka kommun" på bilen som efter det körde upp på en gå gata i ca 50 känns ju väldigt tryggt..

ajaj så vadå gick du ut på balkongen och skrek stanna bilen eller?


   
SvaraCitera

Jag sa en gång till mina kompisar att jag tyckte Dr. House var snygg, då råkade den jag avskydde mest i klassen höra det och på något sätt fick niorna höra det också. Så en hel vecka gick eller mer då de gick fram till mig och frågade om jag tyckte Dr. House var snygg på riktigt eller ej. Ju mer de frågade desto mer svarade ja. Sen blev jag osäker och vågade inte se dem i ögonen på ett tag. Jag tror jag tyckte han var mer snygg i 101 dalmatiner, det var nog därifrån jag var så duktig med och se ut som om jag fick en elchock varje gång jag skulle låtsats få en stöt av klasskamraterna. Det var någon grej de hade kommit på, efter ET skulle jag tro. 


   
SvaraCitera

Det sjukaste jag nog varit med om var när jag skulle ta en promenad efter studenten, för och njuta av de fina minnena. Var inte beredd på att de var fotbollscup och hela skolan fylld av idrottsmänniskor. Jag kände mig vågad den dagen och ta en 60 talsklänning med färgglada prickar på och en rosett i håret, vilket gjorde att jag inte vågar ta selfie mer när nån ser. Eller en klänning som ser sexig ut för de såg bättre ut på syrran. Jag var för blek i den.
Skulle ta en selfie i den fina allen, som jag älskade så mycket. När någon visslade en sexig signal, jag vred inte huvudet men kände blickarna. Stod kvar och låtsades ringa ett samtal för att inte springa bort därifrån som jag brukar vid pinsamma händelser. :/


   
SvaraCitera
Lillen

Sjukaste jag varit med om vet jag inte,  men sjukaste tanken jag hatt... hadde jag sagt det så hadde jag kanske blivit banad from ungdomar... XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
Sjukaste jag varit med om vet jag inte,  men sjukaste tanken jag hatt... hadde jag sagt det så hadde jag kanske blivit banad from ungdomar... XD 

skriv det 😀 pm om det inte är det säkraste här i tråden? 😛


   
SvaraCitera