Aviseringar
Rensa alla

Det snöar sjukt mycket här!!


Ämnesstartare

Ska ut med brädan senare. Någon som går med samma tankar som jag? Blink


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är typ bara 2 cm där jag bor nu 🙁

Enligt väderleksrapporten ska det bli +7 här i veckan så allt kmr ändå försvinna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här med men imorgon ska det bli typ 8 +


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Vill också ha snö.
mvh besviken norrlänning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Vill också ha snö.
mvh besviken norrlänning.

Är det ingen snö i Norrland? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här med. Usch, ridningen blev inställd idag pga det 🙁 Både lektionen och min uteritt med reynisen.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Zerafina:

Är det ingen snö i Norrland? Förvånad

Jo då... nästan en centimeter på en del ställen, men annars nepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Jo då... nästan en centimeter på en del ställen, men annars nepp.

Haha, typ lika lite som här då Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog en 36cm där jag bor, och det bara fortsätter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Det är typ bara 2 cm där jag bor nu 🙁

Enligt väderleksrapporten ska det bli +7 här i veckan så allt kmr ändå försvinna

Så var de häromdagen för oss... Det snöade som tusan men sen regnade det bort. Fast sen kom en snöstorm på natten och den är halvt om halvt kvar! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Här med. Usch, ridningen blev inställd idag pga det 🙁 Både lektionen och min uteritt med reynisen.

Haha, mina två kompisar är ute och rider just nu när det snöar, dock inte på lektion... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnowKin:

Ah, tycker själv det är mysigt att rida i snö,  men då jag tyvärr inte äger rey så kan jag ju inte åka och rida ut ändå. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det är uppåt 15 cm här eller nåt. Och det bara fyller på mer och mer! Det har snöat ända sen klockan 8 vad jag vet. Var inte vaken innan... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

Ah, tycker själv det är mysigt att rida i snö,  men då jag tyvärr inte äger rey så kan jag ju inte åka och rida ut ändå. Haha.

Haha, nä. Och det kanske inte är så skönt att rida när det snöar så mkt som här... Jag skulle då inte ha gjort det, fast jag skulle inte ha gjort det annars heller för jag rider ju inte, åker bara bräda när det är snö. Allt annat går bort då för mig, lol! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va orättvist! Jag vill också ha massa snö 🙁 


   
SvaraCitera