Aviseringar
Rensa alla

Det snurrar i min skalle


Paseo
Ämnesstartare

Ni som äter en högre dos av venlafaxin vet hur det känns när man glömt bort å äta skiten endast 1 dag

Japp man lever i helvetet från att man vaknar en dag till att man vaknar nästa dag

Men det var nog tur att jag har haft en sån dag just idag, för det gjorde att jag äntligen röt åt pappa så jag blev röd i ansiktet o gråtet hamna i halsen

Hans krav på mig är att jag ska bo här på hans kontor hela mitt liv och jag ska aldrig gå ut med mina vänner.

"På lördag ska jag ut med tjejkompisarna i Göteborg för M fyller år"
VA NEJ OJOJOJOJ DU ÄR SÅ JÄVLA DUM DU FATTAR INTE SÅNT DU
KAN INTE PANTSKALLE

så låter det varje jävla gång

okok han säger inte så men han kan lika gärna säga så för han menar precis det

Men ja jag är 18 så vad han tycker spelar ju ingen roll, men principen att jag inte FÅR att han inte VILL att jag ska och att jag ska sitta här på hans jävla kontor utan nånting samtidigt som han klagar på att det stinker parfym och att jag vädrar för lite, ja han stod nyss o skällde på mig för att jag tydligen använder "spray" va nu det är för nåt, om han menar hårspray så har han fel för det äger jag inte ens

men körkortet ja det betalar han gärna så slipper han köra omkring på mig hela tiden för det är ju så jävla jobbigt

ja jag sitter o skrattar föör mig när jag skriver detta

det är så sjukt
men det känns så skönt att ha skrikigt på han, ilskan kokade alltså, bägaren rann över kan man sannerligen säga

till våren flyttar jag härifrån å det ska bli så jävla skönt

tack för mig nu känns det ännu bättre när jag skrivit ner detta och insett vilken pantad idiot jag har å göra med


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur hög dos äter du? Åt 225 mg förut och tror inte att jag märkte någonting när jag glömde någon gång, pga är ju en depotablett. Äter du allt på en gång?


   
SvaraCitera

Paseo:

men körkortet ja det betalar han gärna så slipper han köra omkring på mig hela tiden för det är ju så jävla jobbigt

fast det är det ju. det är snällt av honom att skjutsa och betala körkort. min pappa skulle nog inte betala en spänn av mitt körkort. men han ju bra på andra sätt osv.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Hur hög dos äter du? Åt 225 mg förut och tror inte att jag märkte någonting när jag glömde någon gång, pga är ju en depotablett. Äter du allt på en gång?

225 mg jepp äter 150 på morgonen o 75 på eftermiddagen men igår va allt så rörigt så jag glömde bort alltihop

mår på ett sätt som är obeskrivligt om man inte upplevt det själv


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

sätter mig o lyssnar på lite skön musik nu o ba isolerar allt

uuhuhuhuhu så arg man kan bli


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

så får jag dessutom dåligt samvete nu för att jag blev arg på pappa

hmpf tänker jag INTE ha


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

nu tänker jag shoppa upp allt jag har kvar på kontot [badgrin]
nya pengar på onsdag


   
SvaraCitera

Paseo:

men körkortet ja det betalar han gärna så slipper han köra omkring på mig hela tiden för det är ju så jävla jobbigt

Detta ska du ju dock vara tacksam för.


   
SvaraCitera

Paseo:

mår på ett sätt som är obeskrivligt om man inte upplevt det själv

ångest eller yrsel? har nog upplvt det mesta där så fattar

Paseo:

så får jag dessutom dåligt samvete nu för att jag blev arg på pappa

hmpf tänker jag INTE ha

lite borde du kanske. han har ju trots allt fixat en egen bostad åt dig där du bor gratis, skjutsar runt på dig fastän han skulle kunna låta bli och säga att du får cykla/åka kommunalt/annat och ska betala ditt körkort. att han inte tycker att du ska gå ut och festa är ju för att han är rädd om dig och inte för att vara jävlig. du var ju trots allt omyndig för inte så längesedan.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Detta ska du ju dock vara tacksam för.

isola:

lite borde du kanske. han har ju trots allt fixat en egen bostad åt dig där du bor gratis, skjutsar runt på dig fastän han skulle kunna låta bli och säga att du får cykla/åka kommunalt/annat och ska betala ditt körkort. att han inte tycker att du ska gå ut och festa är ju för att han är rädd om dig och inte för att vara jävlig. du var ju trots allt omyndig för inte så längesedan.

jag vet inte det ba snurrar i skallen nu
tänker på annat istället


   
SvaraCitera

Haha, pantskalle.


   
SvaraCitera

Undra vem som är dum, pappan eller du. Röstar på pappan, för vem vill bo på ett kontor. Vill du?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

soundsystem:

Undra vem som är dum, pappan eller du.

Vi båda e dumma. Vi passar inte ihop. Det skär sig. Jag vill dra härifrån ba


   
SvaraCitera

Paseo:

Vi båda e dumma. Vi passar inte ihop. Det skär sig. Jag vill dra härifrån ba

Tror att det också skulle skära sig mellan mig och min pappa om han sa att jag var dum för att jag ville ut och fira en kompis. Väldigt onödigt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

soundsystem:

Tror att det också skulle skära sig mellan mig och min pappa om han sa att jag var dum för att jag ville ut och fira en kompis. Väldigt onödigt.

Ja. Tror han börjar bli gammal o dyster. Allt jag gör e dumt enligt honom. Jag klarar ingenting.


   
SvaraCitera