Aviseringar
Rensa alla

Det snurrar i min skalle



   
SvaraCitera

JAAAAG GJORDE UPP EN ELD FÖR DIIIG
OCH NU BRINNER HELA SKOGEEN


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

men va fan...


   
SvaraCitera

Fail


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Blivande_japan:

JAAAAG GJORDE UPP EN ELD FÖR DIIIGOCH NU BRINNER HELA SKOGEEN

jag gillar den låten
men jag är sur för att de döpte den till det snurrar i min skalle
för det skulle ju va min låt som jag skulle göra
nu har dom jävlarna patent på det namnet


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men va fan...

passaro:

Fail

HAHAHA [love]


   
SvaraCitera

Du får ta och skriva en oanständig låt istället, som du döper till "Det surrar i min balle" [no-no]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Du får ta och skriva en oanständig låt istället, som du döper till "Det surrar i min balle"

men snurret i skallen e ju hela grejen [cry]


   
SvaraCitera

soundsystem:

Röstar på pappan, för vem vill bo på ett kontor. Vill du?

hon är ju knappast tvingad och hon bor i helt gratis i en lägenhet


   
SvaraCitera

isola:

hon är ju knappast tvingad och hon bor i helt gratis i en lägenhet

Nehe? Är väl ändå inte så kul att bo där och knappt få gå ut och ha kul, som det verkade på henne. Låter bara väldigt segt.


   
SvaraCitera

soundsystem:

Nehe? Är väl ändå inte så kul att bo där och knappt få gå ut och ha kul, som det verkade på henne. Låter bara väldigt segt.

Han förbjuder henne ju inte, hon är 18. Det är ju inte under någon kontorsstol hon bor heller. Det är ju en lägenhet med kök osv vad jag förstår.


   
SvaraCitera

I sånt fall kan väl inte ens karln praktiskt hindra eller kanske ens märka av att hon inte är ute och super satan eller bekämpar brott.


   
SvaraCitera

Paseo:

nu har dom jävlarna patent på det namnet

Om jag inte missminner mig så får man göra en låt och döpa den till samma namn som en redan existerande låt så länge man inte har samma text eller melodi.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Ganon:

Om jag inte missminner mig så får man göra en låt och döpa den till samma namn som en redan existerande låt så länge man inte har samma text eller melodi.

jaså va bra
skaru va me lr mr singer?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Han förbjuder henne ju inte, hon är 18. Det är ju inte under någon kontorsstol hon bor heller. Det är ju en lägenhet med kök osv vad jag förstår.

dazed:

I sånt fall kan väl inte ens karln praktiskt hindra eller kanske ens märka av att hon inte är ute och super satan eller bekämpar brott.

soundsystem:

pappa är egentligen bra, bara det att jag blir arg för att han är alkolist, överbeskyddande och tror att jag är en dum brud som inte fattar nåt

hihi fast när jag bodde inne i stan skynda han dit så röva ropa erik så fort det va ngt
mmm pappsi [love]


   
SvaraCitera