Aviseringar
Rensa alla

Det som pågår i Mellanöstern


Sila
 Sila

   
Citera

De kristna amerikanernas fel, hade förmodligen inte hänt om Saddam funnits kvar


   
SvaraCitera

Undrar va hen baserar det som skrivs på. Det stämmer ej att kristna är deras värsta fiende, kristna kan konvertera. De som ligger högst upp på isis hatlista är shiiter o kurder. Dessa är födda som otrogna och bör därför torteras eller dödas. Att döda en shiamuslim är bättre än att döda en sionist eller jude. (Så illa är det)

att de kommer från samhällets botten stämmer inte heller. Många kommer från rika och/eller kända familjer, många är västerländska nymuslimer som levde OK i väst, och flera har på något sätt haft kobtakt med den amerikanska armen, genom antagligen samarbete eller annat,  ex fängelse.


   
SvaraCitera

Ah författaren var syrian :)) det förklarar textens attityd.


   
SvaraCitera

kakakaka

Baserar du det på vad dina kompisar/släktingar har sagt Skeptisk


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Baserar du det på vad dina kompisar/släktingar har sagt Skeptisk

Nej jag är inte du.


   
SvaraCitera

kakakaka:

Nej jag är inte du.

Vad baserar du det på


   
SvaraCitera

Att kristna är den värst utsatta gruppen runt om i världen och att hatet ofta kommer från anhängare till islam är knappast någon direkt nyhet. Det värsta av allt är ju att det inte bara är i den muslimska världen det finns islamister utan att vi också har lyckats importera en hel del till Sverige på grund av vår blåögda inställning och vår allt för ansvarslösa invandringspolitik.


   
SvaraCitera

Islam är vår tids nazism.


   
SvaraCitera

Sheriffen:
Islam är vår tids nazism.

Tyckte Jimmie Åkesson sa det väldigt bra i sitt sommartal. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Inget nytt.


   
SvaraCitera
Sila
 Sila
Ämnesstartare

Sheriffen:
Islam är vår tids nazism.

vad menar du med tids nazism?


   
SvaraCitera

Sila: vad menar du med tids nazism?

Nazismen var hemsk på 30-talet och i nutid är det islamismen som är hemsk.


   
SvaraCitera
Sila
 Sila
Ämnesstartare

Sheriffen: islamismen som är hemsk.

är du säker på det?
Jag tror att du bara har läst den dåliga sidan om islam. Eller rättare sagt sett dessa galna människor som har hittat på saker och ting om islam och gjort det till en dålig religion. Är själv kristen, men känner en hel del muslimer och de är jättesnälla, men vissa är psykisk sjuka som sagt och gjort islam till något dåligt. 


   
SvaraCitera

Jag tycker Sverige borde stödja kurderna


   
SvaraCitera