Aviseringar
Rensa alla

Det som tar minst på psyket i självmordsväg.


Ämnesstartare

Tänk er att skära upp handlederna och få ligga fyra timmar och invänta sin död, not funny.

Tänk att hoppa framför ett tåg, hur jävla mycket mod måste man samla för att ens ta sig till platsen + faktiskt hoppa?

Samma med en hög byggnad, hur mycket mod krävs det inte. Och allt egentligen. Tabletter.. att ens kunna svälja.

Egentligen finns det inget ultimat självmord? Som man varken måste ta mod till sig, eller slippa vänta flera timmar?

Bäst är ju att bli skjuten typ, av någon annan då. Typ ge den pengar och be den följa efter dig och när du minst anar det så är du död.

Fast om man verkligen vill dö så kanske inte modet spelar någon roll. Man kanske inte känner någonting. IDK IDK.


   
Citera
Ämnesstartare

Rökande .....................


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Tänk er

Självmord är för failers! Tummen upp för livet![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Fast om man verkligen vill dö så kanske inte modet spelar någon roll. Man kanske inte känner någonting.

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.


   
SvaraCitera

Skjuta sig själv har jag alltid sett som the way of choice. Lite trist för den som ska städa upp bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

Skjuta sig själv har jag alltid sett som the way of choice. Lite trist för den som ska städa upp bara.

Men vilken procedur att införskaffa vapen? Och det med städandet, nog värre vid en tågolycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Typ så jag tänkte skriva. Men dränka sig ska ju va "finast" har jag hört. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Men vilken procedur att införskaffa vapen? Och det med städandet, nog värre vid en tågolycka.

Vet inte riktigt hur det ligger till med lagar osv. om man måste vara med i en jaktklubb eller om man kan skaffa en vapenlicens rakt av bara och sen är det väl bara att köpa nåt grovkalibrigt. Eller chansa och försöka få tag på ett vapen på annat sätt.

Jo fan vad jag hatar folk som hoppar framför tågen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hängning kanske [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men vilken procedur att införskaffa vapen? Och det med städandet, nog värre vid en tågolycka.

Det är bara att blåsa av platsen med en högtryckstvätt. Har man ångest över att ta livet av sig så lär man nog rätt snabbt inse att döden inte är the way to go. Hur dum är du egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Typ så jag tänkte skriva. Men dränka sig ska ju va "finast" har jag hört. [rolleyes]

Jo :S Men dränka sig hur liksom.

Ire_:

Jo fan vad jag hatar folk som hoppar framför tågen.

Tror inte man bryr sig så mycket om vad som händer efter [crazy]

Samuraj:

Hur dum är du egentligen?

Men hållkäften?

Lounge fact:

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Lounge fact:

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Lounge fact:

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Lounge fact:

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Lounge fact:

Ah det är nog så. När man inte behöver ta till sig mod för att döda sig själv så vill man nog verkligen dö. Det är DÅ man är självmordsbenägen.

Ditt jävla sär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabletter är ju bara att svälja, och väljer man rätt tabletter så tar det inte särskilt lång tid innan man blir medvetslös heller [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tabletter är ju bara att svälja, och väljer man rätt tabletter så tar det inte särskilt lång tid innan man blir medvetslös heller [y]

Det är svårt att ta livet av sig med tabletter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänga sig är nog ganska idiotsäkert, räcker att man sparkar bort stolen och invänta döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Det är svårt att ta livet av sig med tabletter.

Nej, det är det inte.


   
SvaraCitera