Aviseringar
Rensa alla

det svider...


Ämnesstartare

När jag och min pojkvän har försökt haft sex under den senaste veckan så har det inte gått. alltså, det svider och gör ont super mycket för mig.
trots att jag är våt och upphetsad. det är jätte jobbigt.

känns som nån försöker "våldta" mig. alltså jag har ingen aning om hur det känns, men det gör väl så ont ungefär...fast jag är KÅT!
skit drygt.
men det började för en vecka sedan. första dagen så kändes det som om jag hade urinvägsinfektion. jag kissade hela tiden och det sved som f*n. trodde att det berodde på att jag hade suttit på en kall bänk när det regna dagen före. men på söndagen (detta var på lördag) så försvann det.

Tänk så har jag en könssjukdom? men grejen är att jag bara har haft sex med oskulder..och skyddat med en annan som hade legat förut.

snälla hjälp mig! 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

du kanske har svamp? kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

du kanske har svamp? kolla upp det.

men jag ser inga konstigheter därnere [confused]


   
SvaraCitera

lottttta:

🙁

​Vestibulit kanske?


   
SvaraCitera

lottttta:

men jag ser inga konstigheter därnere

hepp 😮 det kan ju vara skavsår? att du kört på för mycket liksom och blivit trött i pussyn.


   
SvaraCitera

Syns svamp och annat trams alltid med blotta ögat?


   
SvaraCitera

Om du vill kan vi två testa å sexa, kanske funkar det bättre då. [cute]


   
SvaraCitera

Kan ju fortfarande vara urinvägsinfektion?


   
SvaraCitera

Jag tror på urinvägsinfektion. Kila till vårdcentralen och kolla upp det så får du penicillin.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Syns svamp och annat trams alltid med blotta ögat?

Nej.

Mupp. Gå till gyn, ha aldrig sex om du inte är väldigt avslappnad och kåt, använd glidmedel om du är känslig, ha aldrig sex för någon annans skull, fortsätt inte om det gör ont etc.

Dagens ungdom. [cry][cry]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Syns svamp och annat trams alltid med blotta ögat?

Nej, hade samma symptom dig, att det gjorde ont efter sex, typ sved. Gick till bum och där gjorde dom en gynekolog undersökning, visade sig vara svamp, kan vara samma sak för dig [party]


   
SvaraCitera