Aviseringar
Rensa alla

det värsta med att jobba som dagisfröken är...


somkärlekenpåfilm:

det är ett heltidsjobb!!!!!

Precis!!! blir så ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Värsta med att jobba på dagis måste vara att behöva vara i närheten av barn hela tiden.

[sad]


   
SvaraCitera

pendu:

/sign

somkärlekenpåfilm:

[sad]

Haha var inte helt allvarlig. Är rätt okej med kids faktiskt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Haha var inte helt allvarlig. Är rätt okej med kids faktiskt. [blush]

BRA! inte alls sugen på egna barn, men 6 timmar om dagen är faktiskt helt underbart!


   
SvaraCitera

respons:

Haha var inte helt allvarlig. Är rätt okej med kids faktiskt.

Meh[no-no]

Är okej med kids ungefär en timma, sen tröttnar jag. [blush]

MVH en som är omtyckt av barn av någon märklig anledning.


   
SvaraCitera

pendu:

Meh

Är okej med kids ungefär en timma, sen tröttnar jag.

Lugnt. Kan ta hand om våra. [wink]


   
SvaraCitera

respons:

Lugnt. Kan ta hand om våra.

Mhmm kan du gott göra. Du slipper ju trycka ut dom i alla fall, så då kan du ta hand om dom i 18 år. Blir typ lika stor möda. [wink]


   
SvaraCitera

Inte för att det har med dagis och göra men det har ändå med barn att göra. Det var en liten pojke som kallade mig sin prinsessa för ett tag sen.[cool]

Charmig pojk, om ändå alla vuxna pojkar kunde göra likadant. Vilken bra plats världen skulle vara då.


   
SvaraCitera

pendu:

Mhmm kan du gott göra. Du slipper ju trycka ut dom i alla fall, så då kan du ta hand om dom i 18 år. Blir typ lika stor möda.

Tar hand om barn om du skaffar välbetalt jobb. Skulle inte banga på att vara hemmaman. [cool]


   
SvaraCitera

respons:

Tar hand om barn om du skaffar välbetalt jobb. Skulle inte banga på att vara hemmaman.

Ska börja jobba som sängkritiker. Få betalt för att provsova sängar hela dagarna. Fett jobb, kräver ingen ansträngning och bra betalt - 50k i månaden. [cool]


   
SvaraCitera
Exner

Mer barn, mindre barngörande.


   
SvaraCitera

somkärlekenpåfilm:

hon sa "hon snarkar", kan ju vara sjukdom som orsakar sängliggande.

Eller att hon jobbar natt och sover när barnet är hemma och vaket? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Eller att hon jobbar natt och sover när barnet är hemma och vaket? [crazy]

jo så kan det också vara, sorgligt att ungen i så fall inte vet vad hon jobbar med utan bara ser den trötta slitna delen.


   
SvaraCitera

somkärlekenpåfilm:

jo så kan det också vara, sorgligt att ungen i så fall inte vet vad hon jobbar med utan bara ser den trötta slitna delen.

Jag tror nog att barn kan "överdriva" en del och säga saker som låter annorlunda än vad de menar [crazy]

När jag var liten och fick frågan vad jag ville ha och dricka så brukade jag svara "spelar ingen roll, men inte öl eller kaffe för det har jag slutat med". För en utomstående så skulle det ju låta jättehemskt, som om mina föräldrar gett mig öl och kaffe "på riktigt", vilket de inte hade [cute]


   
SvaraCitera

Du måste anmäla sådant! De ordinarie fröknarna kan inte heller sköta en anmälan utan dig då det då blir hörsägen.
Prata med din chef.


   
SvaraCitera