Aviseringar
Rensa alla

Det värsta


Ämnesstartare

antrax:

En månad förra vintern.

Vad hände då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Men nu då?

Nu försöker jag reducera skadorna det åsamkat mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 november 2009 på Gamla Ullevi, fick troligtvis men för livet. Förjävligt, hemskt och ingenting en människa någonsin ska behöva uppleva. En del av mig dog den dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Nu försöker jag reducera skadorna det åsamkat mig

[smile]

Evil Conduct:

1 november 2009 på Gamla Ullevi, fick troligtvis men för livet. Förjävligt, hemskt och ingenting en människa någonsin ska behöva uppleva. En del av mig dog den dagen.

Vadå, hände nåt där eller?


   
SvaraCitera

Ett tag när jag hade en jävligt dålig period och mådde kasst 24/7 och var väldigt självdestruktiv låg jag med en människa jag önskar att jag inte hade legat med. Enda jag någonsin ångrat i mitt liv. Det är nog det värsta jag varit med om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att åldras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Att åldras.

Det är ju något man gör hela tiden[rolleyes]

Egyptologen:

var väldigt självdestruktiv låg jag med en människa jag önskar att jag inte hade legat med.

[n] Bra att det är över nu iaf, men minnena finns ju kvar ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns så hemskt mycket att välja på, men min hjärna är så smart att den filtrerar bort så mycket om möjligt av det dåliga, därför finner jag allt dåligt i mitt liv som ett stort grått moln. Inget värre än det andra.

Försvarsmekanism och förträngning is the shit.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

1 november 2009 på Gamla Ullevi, fick troligtvis men för livet. Förjävligt, hemskt och ingenting en människa någonsin ska behöva uppleva. En del av mig dog den dagen.

Gölli.[blush]


   
SvaraCitera

kraamisz:

men minnena finns ju kvar

Jo, men sånt ska man inte slösa tid på att tänka på. Bättre att tänka på trevliga saker. Som kalas, bullar och ölkorv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Jo, men sånt ska man inte slösa tid på att tänka på. Bättre att tänka på trevliga saker. Som kalas, bullar och ölkorv.

[party]

Jonnybravo91:

Försvarsmekanism och förträngning is the shit.

Både bra och dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Det är ju något man gör hela tiden

Det är också det sämsta som hänt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Både bra och dåligt.

Bra i den form av att jag inte lider speciellt mycket över mitt förgångna utan ser på allt med solsken.

Dåligt i den form att jag saknar den tiden som var då, trots att jag i någon mån vet att det antagligen sög.

Tror problemet med mig är att jag har extremt svårt att leva i nuet, utan lever istället i det förgångna och i framtiden.

Bra skit. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det är också det sämsta som hänt mig.

Du är ju bara 22[surprised] Still young[wink]

Jonnybravo91:

Bra i den form av att jag inte lider speciellt mycket över mitt förgångna utan ser på allt med solsken.

Man kan ju må bra även fast man inte förtränger det som har hänt[y]

Jonnybravo91:

Dåligt i den form att jag saknar den tiden som var då, trots att jag i någon mån vet att det antagligen sög.

Hur kan du sakna den då? :s

Jonnybravo91:

Tror problemet med mig är att jag har extremt svårt att leva i nuet, utan lever istället i det förgångna och i framtiden.

Jag lever inte heller i nuet. Iaf inte i tanken. Jag lever i framtiden, dagdrömmer osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min systers ätstörning, depression och självskadebeteende

2,5 år av olycklig kärlek och saknad, vilket låter töntigt men jag gick sönder tusen gånger


   
SvaraCitera