Aviseringar
Rensa alla

Det var fel av er att låsa sara hakimi!


Ämnesstartare

Ni förstår inte.

Sara är en väldigt känslig tjej. Hon kan bli mycket ledsen av saker som andra ser som ingenting. Det här med låsningen tog hon hårt. Hon kom just inspringande till vårt rum och var alldeles hysterisk. Tårarna sprutade från hennes klotrunda rådjursögon. Hon kunde inte få fram ett ord, hon bara skrek. Det var hemskt att se!

Borde inte ungdomar.se ta ansvar för sådana här saker? Tänk om hon kommer ta sitt liv inatt. Det är JAG som får vaka vid hennes sida natten lång. Det är JAG som får sitta där med näsdukar och trösta, krama och ta hand om henne.

Jag tycker det är orätt att ni lägger det här ansvaret på mig 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför låste man Wåfflan? Jag ska fan smiska någon!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det keeper? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Är det keeper? 😀

Nä keeper flyttade bara hennes tråd. Issen låste den, varnade henne och sen läste han en gammal tråd och varanade för den också. Sen blev hon låst för hon skapade ytterligare en tråd 🙁
tror jag!

Låsa folk sådär bara... ni förstår inte vad ni har gjort med henne.

Den dagen jag sitter på saras begravning när denna unga människa tagit sitt liv, pga det trauma hon utsatts för... då är Issen den första jag kommer räkna som skyldig till hennes död.


   
SvaraCitera

what? vad fan händer här!? jag kolla på scrubs någon timme och helt jävla plötsligt är räkan tillbaka och något mongo har låst sara!? va blire?


   
SvaraCitera

Juste, det här påminner mig om att jag ska starta en tråd om hur ensam muttorna ser ut när tjejer har analsex i reversed ridande position i porrfilmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen borde komma hit och försvara sig nu.

Issen, är det okej för dig att bara för att ha tillräcklig stöd i de åtgärder du väljer, gå och läsa bland sara hakimis gamla trådar för att hitta material som befogar låsningen? Det tycker jag är FEL!

Nu är det jag och sara som får klara av det här tillsammans. Jag ger inte upp, jag kommer sitta vid hennes sida tills hon tar sitt sista andetag. Jag kommer inte ge upp!

Sen när hon är död så kommer jag att STÄMMA ER!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara sitter och gråter hysteriskt på sitt rum nu... jag står inte ut med ångestskriken längre!!!!!


   
SvaraCitera

har hört huon va legendary [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut. Och snart är hon död. Ångesten i hennes ögon går inte att tolka på annat sätt. Sara har gett upp hoppet nu.

Issen, kom hit och försvara dig nu! TYcker du att du har handlat riktig när du gör på detta viset va?! KOM HIT DIN LILLA STJÄRTPELLE och så säger du mig om man får göra på det här viset va, låsa någon pga en tråd om att man äter chips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge är hon låst? Hon kan väl skapa ett nytt konto och stå ut lite.


   
SvaraCitera

framtidstron:

Han är chipshitler, jag lovar

han låter som en rikti sjuk jävel aså [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

TYST NEJ!

Men hjälp henne då? Skär av na pulsådern så slipper hon lidandet. Sluta upp med snacket och kör lite verkstad vettja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skär av na pulsådern så slipper hon lidandet.

Jaqg vill inte döda hennme, jag vill att hon ska överleva ju 🙁 seg du är.. men jag vet samtdigt att jag inte kan leva på hoppet hur länge som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Jaqg vill inte döda hennme, jag vill att hon ska överleva ju 🙁 seg du är.. men jag vet samtdigt att jag inte kan leva på hoppet hur länge som helst.

Ge henne ditt konto. [no-no]


   
SvaraCitera