Aviseringar
Rensa alla

Det var fel av er att låsa sara hakimi!


Ämnesstartare

Angelize:

Ge henne ditt konto.

men... eh.. alltså...

Eh...

jag gillar sara väldigt mycket, och jag vill så klrt inte att hon ska dö eller så... men att ge henne MITT konto? eh... njae, jag tycker inte jag ska behöva offra hur mycket som helst här va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är hon låst?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Varför är hon låst?[sad]

För spam och annat trams. Två dagar är hon låst.

Det var jag som beordrade låsning, jag kunde låst lika gärna men eftersom att det var han som varnade sist så gjorde han det också.

Jag kan gärna försvara mig och mina motiveringar. Om hon inte klarar av att vara låst i två dagar så är det en stor sorg om hon nu skulle avsluta sitt liv.
Men det kan inte ungdomar.se hållas ansvariga för, hon borde i så fall få hjälp i form av psykolog eller liknande om sådana saker slår så hårt.
Men jag känner hur detta osar fejk.
Men om inte så är jag villig att ta en seriös debatt om det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

För spam och annat trams. Två dagar är hon låst.

Men åh[sad] kan du inte ta tillbaka henne för min skull?[cute] Dold text: hon sa att jag var söt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men åh[sad] kan du inte ta tillbaka henne för min skull?[cute] Dold text: hon sa att jag var söt

Nej, tyvärr två dagar är inget. Men vi (Jag är och kommer vara stenhård) jag gillar inte spam och annat skit. Dags att ungdomar blir en seriösare sida igen.
Hon blev ett exempel, tyvärr synd att hon tar det så hårt.
Men tyvärr inget jag känner att jag kan hållas ansvarig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Nej, tyvärr två dagar är inget. Men vi (Jag är och kommer vara stenhård) jag gillar inte spam och annat skit. Dags att ungdomar blir en seriösare sida igen.
Hon blev ett exempel, tyvärr synd att hon tar det så hårt.
Men tyvärr inget jag känner att jag kan hållas ansvarig för.

Mm, jag håller med dej. Blir så arg när man ser alla som är oseriösa hela tiden[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Mm, jag håller med dej. Blir så arg när man ser alla som är oseriösa hela tiden[sad]

Eh, s to the a to the r to the a to the h to the ak tothe i to the m to the i hälsar;

Dold text: LOL e kär i dey nu 😉[blush]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

Dags att ungdomar blir en seriösare sida igen

DIN HÄDARE!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Om hon inte klarar av att vara låst i två dagar så är det en stor sorg om hon nu skulle avsluta sitt liv.
Men det kan inte ungdomar.se hållas ansvariga för, hon borde i så fall få hjälp i form av psykolog eller liknande om sådana saker slår så hårt.

Så du menar att du inte tar något ansvar i vad som sker, när det är ni som gjort detta mot sara? Hon har gått rakt in i väggen just nu. BOKSTAVLIGT TALAT. Jag kan knappt få kontakt med henne. Jag skulle knappast kunna få henne till en psykolog i det här tillståndet heller, hon vågar inte lämna huset innan hon är upplåst igen, i räddsla att förlora allting, för alltid.

Du har rätt i att det är en stor sorg, och jag hoppas du kan ställa upp så att vi, hennes nära och kära, slipper utsättas för den.

Thundercracker:

Men jag känner hur detta osar fejk.

Hur kan du säga något sånt när det faktiskt handlar om en ung tjej som är redo att ta sitt liv?!

Ta den seriösa debatten och säg mig hur något sånt här ska kunna få hända, jag har suttit vid hennes sida och hållt hennes hand sedan det fruktansvärda budskapet om låsningen kom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Hon har gått rakt in i väggen just nu. BOKSTAVLIGT TALAT. Jag kan knappt få kontakt med henne.

Jag valde nyss att dokumentera det hela så att ni kan se hur fruktansvärd situationen ser ut. Det kanske kan kännas kränkande för sara eller så, men jag tror att hon senare kommer tacka mig när det är hennes liv det handlar om.

Så här har hon sett ut sedan hon fick reda på dessa hemskheter.

aspiesara 012.JPG


   
SvaraCitera

teh drama!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuanJuanito:

Eh, s to the a to the r to the a to the h to the ak tothe i to the m to the i hälsar;

Lär dej skriv klokt[shake]

JuanJuanito:

Dold text:

Dold text: okej tack, men jag är ej gay[blush]


   
SvaraCitera

Angelize:

Hur länge är hon låst? Hon kan väl skapa ett nytt konto och stå ut lite.

Det är inte tillåtet att skapa ett nytt konto bara för att man har blivit låst. Detta kan leda till ännu längre låsningar.

framtidstron:

Hon har gått rakt in i väggen just nu. BOKSTAVLIGT TALAT.

framtidstron:

Hur kan du säga något sånt när det faktiskt handlar om en ung tjej som är redo att ta sitt liv?!

Det låter som att hon har allvarligare problem än att bli låst två dagar från sajten. Hjälp henne att ta tag i sitt liv istället för att lägga skuld på oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Det var jag som beordrade

Fränt uttryck[party]


   
SvaraCitera

kebu12:

Lär dej skriv klokt[shake]

Dold text: lär di gkodsp rå ken. [crazy]


   
SvaraCitera