Aviseringar
Rensa alla

Det var fett skumt


Ämnesstartare

kebu12:

du kommer vara fast här föralltid[wink]

Känner mig inte direkt "fast" 😛 men okej, har inget emot det.

framtidstron:

Det är det också 🙁

Ja åh ney[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Känner mig inte direkt "fast" 😛 men okej, har inget emot det.

klart du är fast om du saknade um på fyllan, är ju då som det man verkligen känner kommer fram[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tycker det är illa 🙁

Har nog känt liknande någon gång, gjort en hel del "jag älskar er UM" trådar på fyllan hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

klart du är fast om du saknade um på fyllan, är ju då som det man verkligen känner kommer fram[wink]

Varför skulle det vara så negativt egentligen. Men jag har inte det problemet som alla andra här verkar ha :S Känner inte direkt att UM hindrar mig från att göra saker eller leva ett liv. Fattar inte varför alla är så besatta i att avregga n shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Har nog känt liknande någon gång, gjort en hel del "jag älskar er UM" trådar på fyllan hehe

Haha ja juste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ag tänkte skriva ett sms till dig på fyllan igår, så insåg jag att jag inte har ditt nummer. dåligt var det :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha ja juste.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ag tänkte skriva ett sms till dig på fyllan igår, så insåg jag att jag inte har ditt nummer. dåligt var det :c

Näää??? Fan vad synd!! Jag hade blivit så glad då!
Vilket sammanträffande typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Näää??? Fan vad synd!! Jag hade blivit så glad då!
Vilket sammanträffande typ

Jo, jah lovar :ccc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Varför skulle det vara så negativt egentligen. Men jag har inte det problemet som alla andra här verkar ha :S Känner inte direkt att UM hindrar mig från att göra saker eller leva ett liv.

Orka ta något av det jag skriver på allvar[blush] Tycker ej att det är något negativt. Bara bra om såna som du finns här[smile]

emery:

Fattar inte varför alla är så besatta i att avregga n shit.

Mm, oftast så kommer dom ju ändå tillbaks och skall leka "hemliga" och allvetande om um med sina nya konton. Hade ju varit bättre om dom haft kvar sina gamla istället och inte loggat in bara om dom inte ville hänga här för tillfället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

leka "hemliga"

x)

kebu12:

Hade ju varit bättre om dom haft kvar sina gamla istället och inte loggat in bara om dom inte ville hänga här för tillfället.

Eller hyyr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Eller hyyr.

Mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

När jag var full igår så saknade jag UM :S sjukt va?

hahahahahaha åhjagvar så jävla wasted igår och försökte logga in på um men kunde inte skriva mittlösen så jag kom adlrig in ble fett ledsen o heartbroken[sad]


   
SvaraCitera