Aviseringar
Rensa alla

Det var jag som var V740..


Ämnesstartare

S3ON: Har god simultankapacitet.

Hur många mattetal löste du samtidigt som du skapade tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh. Ledsen Bra att du erkänner och står för att du gjorde fel, ber om ursäkt och inser att det var taskigt! Hoppas inte Tjohej tog åt sig alltför mycket. 


   
SvaraCitera

Zymba:
Åh. Ledsen Bra att du erkänner och står för att du gjorde fel, ber om ursäkt och inser att det var taskigt! Hoppas inte Tjohej tog åt sig alltför mycket. 

blire ing1 straff för d1a
kan va bra att veta inför framtid1 Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag står för att jag gjorde rätt, tkr det är kul. Tjohej borde ändra inställning!!


   
SvaraCitera

S3ON:
Jag står för att jag gjorde rätt, tkr det är kul. Patric borde ändra inställning!! 

så kul var det faktiskt inte! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så kul var det faktiskt inte! Mycket glad

Jag tkr det Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dig får ngn annan underhålla


   
SvaraCitera
mynona

Fint att du ber om förlåtelse, det har en renande effekt! Jag såg inget illa i tråden, men för någon i Tjohejs position kändes det säkert inte bra. Jag hade nog för övrigt också blivit vanvettig om någon liknande tråd startats om mig, men så är jag i ungefär samma sinnestillstånd som Tjohej för närvarande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångrar att jag bad om förlåtelse, det var inte meningen. Meningen var enbart att ni skulle fatta att det inte var tjohej, pga oskyldigt dömd osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ångrar att jag bad om förlåtelse, det var inte meningen. Meningen var enbart att ni skulle fatta att det inte var tjohej, pga oskyldigt dömd osv.

vadå ångrar? du gjorde ju ngt dumt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag står för att jag gjorde rätt,

ok då kan vi alla starta trådar om dig och din utvikta snopp igen så att du också lämnar um (vilket du ju faktiskt gjorde ett tag pga det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var för jävligt gjort 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onödigt att ta illa upp av saker


   
SvaraCitera

Inte kul.


   
SvaraCitera

Okej, kul att du gjorde dig lustig på någon annans bekostnad. Verkligen jättekul. 


   
SvaraCitera