Aviseringar
Rensa alla

Det viktorianska enväldet-tråden


envälde är ingenvälde


   
SvaraCitera

HjärtaHjärta

Istechetvåpunktnoll:

Alldeles förträffligt att du vill komma med i gemenskapen.

Lite information gällande mitt försök att få en (rejäl) bit utav guldkusten. Enligt min utsände James Caterborroughtintinfakke.jpg (journalist och statsvetare) så är tydligen guldkusten en självständig stat vid namn Ghana. I samråd med Caterborrough har vi kommit fram till att den bästa lösningen vore att pumpa in pengar till en grupp rebeller. Som vi alla vet när man ger vildar chansen till en förändring så blir det anarki. Och det är där mina schweiziska legosoldater kommer in och jag får makten. Denna så kallade stat "Ghana" kommer bli Istecheklenburg-topia inom en femårsperiod.

Allting gott, taleho!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Var hälsade!

I denna tråd tänker jag att vi skall diskutera det senaste inom kolonialism, moral och allmänt nedvärderande diskussioner om lägre privilegierade, rödingar och annat pack alltså.

På tal om kolonialism så funderar jag på att erövra en bit av guldkusten i Afrika. Det torde vara en enkel affär då de flesta länder med anspråk där har börjat med detta så kallade "humanism". Och jag vill även ta upp kritik mot Geneve-konevntionen.

Bästa hälsningar, eder Lord Istecheklenburgh

images?q=tbn:ANd9GcQjgOzCTKjOYZSUxtH0U6E

jag är inte korrumperad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

jag är inte korrumperad

Det är du ju, ditt marsvin


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Det är du ju, ditt marsvin

lite seg i trasorna Blink


   
SvaraCitera