Aviseringar
Rensa alla

Detaljundersökning ONANI 🙂


Ämnesstartare

Här kommer en omfattande och vågad undersökning riktad mot onanidetaljer 🙂 Försök svara med minst en mening och försök beskriva så mycket som möjligt på varje fråga.. lite det som är tanken 🙂 Kopiera och svaaara!

1. Vilket är ditt "favoritfinger" när du onanerar?

2. Brukar du onanera med ett eller flera fingrar oftast? Hela handen?

3. Smeker du bara klitoris, eller stoppar du in fingrar eller smeker på andra ställen också?

4. HUR smeker du med fingrarna? I cirklar? Upp, ner? Hårt, löst? Över hela eller koncentrerat på klitoris eller inne? Beskriv hur du smeker!

5. Brukar du ta "glid" från hålet, smeker du torrt eller använder du glidmedel?

6. Brukar du smeka brösten samtidigt? Hur? En hand intensivt, löst? Hela tiden eller emellanåt? Beskriv hur du smeker!

7. Brukar du ligga med benen så brett isär du kan, eller hur ligger du med benen? Eller sitter? Vilken är bästa onaniställningen för dig?

8. Brukar du titta ner på dig själv när du onanerar? Var? Eller blundar du? Tittar på något annat?

9. Onanerar du alltid helt naken eller har du något på dig? Drar ner byxorna? Handen innanför? Berätta!

10. Är du rakad? Isf, HUR är du rakad? Alltid rakad, eller bara ibland?

11. Har du något komplex för hur du ser ut därnere? Stora inre blygdläppar, stora yttre? Små? Färg? Beskriv hur ser du ut!

12. Har du några komplex för dina bröst? Stora, små, olika? Stora, små vårtgårdar? raka? snea? Hur ser de ut?

13. Brukar du onanera för att få orgasm så fort som möjligt, eller drar du ut på det? Kan du onanera extra länge bara för att det är så skönt?

14. Hur våt brukar du bli när du onanerar?

15. Vad tänder dig mest när du ska onanera? Att titta på film, bilder etc? Bara fantisera?

16. Är du oftast våt och sugen direkt när du börjar onanera, eller får du "arbeta upp" kåtheten från ingenting? Beskriv!

17. Tänder det dig att se andra personer onanera? Killar eller tjejer? Någonsin sett någon annan onanera? Vem?

18. När var senaste gången du onanerade?

19. När tror du att du kommer onanera nästa gång?

20. Har du någon gång tänkt att du skulle vilja onanera, t ex när du är i skolan och inte kan? Berätta!

21. Hur ofta brukar du onanera ungefär?

22. Har du någonsin tittat på ditt kön i en spegel? Vet du därför exakt hur du ser ut, eller har du fortfarande inte sett det helt?

23. Har du någonsin luktat eller smakat på dina fingrar under eller efter du onanerat?

24. Har du någon gång tagit kort på dig själv när du onanerat, eller visat i t ex webcam när du onanerat? Hur och med vem?

25. Vad har du för hårfärg "därnere"?

26. Beskriv känslan i kroppen och "därnere" precis innan du kommer, och under orgasmen?

27. Hur brukar du göra precis när du kommer? Drar ihop benen? Upp i brygga? Smeker extra snabbt/hårt? Stoppar in fingrar? Beskriv!

28. Hur ofta tar du på ditt eget kön när du INTE onanerar? T ex har handen i byxorna bara, eller känner av andra anledningar?

29. HUR brukar du tänka om du "planerar" att onanera någon viss tid? Planerar du hur du ska göra? Om någon kommer vara hemma? Om du ska titta på någon film/bilder/sexnovell? Beskriv!

30. Om nån, t ex i skolan skulle fråga dig om du brukar onanera, vad svarar du?


   
Citera

kåtbock, gå in på nån bra porrsida istället [no-no]


   
SvaraCitera

iosib:

kåtbock, gå in på nån bra porrsida istället

Text > porr [no-no]x666


   
SvaraCitera

the_one:

Hela handen?

[blush]


   
SvaraCitera

the_one:

Hela handen

Ja

the_one:

Brukar du titta ner på dig själv när du onanerar

Nej

the_one:

har du något på dig? Drar ner byxorna

Javisst

the_one:

Alltid rakad

för det mesta. Absolut max en vecka mellan

the_one:

Kan du onanera extra länge bara för att det är så skönt?

Absolut

the_one:

Att titta på film

99% av fallen

the_one:

När var senaste gången du onanerade

Någon gång idag

the_one:

När tror du att du kommer onanera nästa gång

inom en snar framtid

the_one:

Hur ofta brukar du onanera ungefär

Minst en gång om dagen

the_one:

Har du någonsin tittat på ditt kön i en spegel? Vet du därför exakt hur du ser ut,

Innan och utantill

the_one:

Hur ofta tar du på ditt eget kön när du INTE onanerar? T ex har handen i byxorna bara, eller känner av andra anledningar?

vet inte exakt, men väldigt ofta iaf


   
SvaraCitera

Tycker de flesta frågorna bara var konstiga.


   
SvaraCitera

Jag onanerar inte.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tycker de flesta frågorna bara var konstiga.

Det är lite det som är grejen, ovanliga frågor 🙂 Det finns ju hur många onaniundersökningar som helst på den här sidan, så jag hittade den här 🙂 Och för de som inte märkt det, undersökningen är riktad till tjejer 😛 Plus att det faktiskt är anonymt för de flesta, så perfekt!


   
SvaraCitera

Kul formulär...ska ta mig tid o svara:). Kanske kan man få tips..av andra.

1. Vilket är ditt "favoritfinger" när du onanerar?
Långfingret..och pekfingret vänster hand.

2. Brukar du onanera med ett eller flera fingrar oftast? Hela handen?
Ett, eller två.

3. Smeker du bara klitoris, eller stoppar du in fingrar eller smeker på andra ställen också?
Smeker klitoris...smeker runt hela.....stoppar in..det varierear.

4. HUR smeker du med fingrarna? I cirklar? Upp, ner? Hårt, löst? Över hela eller koncentrerat på klitoris eller inne? Beskriv hur du smeker!
Löst...i början...tar i hårdare när det närmar sig..upp, ner..i mönster.

5. Brukar du ta "glid" från hålet, smeker du torrt eller använder du glidmedel?
Salliv, och glid medel

6. Brukar du smeka brösten samtidigt? Hur? En hand intensivt, löst? Hela tiden eller emellanåt? Beskriv hur du smeker!
Nej...det gå inte för sig.

7. Brukar du ligga med benen så brett isär du kan, eller hur ligger du med benen? Eller sitter? Vilken är bästa onaniställningen för dig?
Ligger i en bekväm possition..där man är avslappnad.

8. Brukar du titta ner på dig själv när du onanerar? Var? Eller blundar du? Tittar på något annat?
Blundar o fantiserar...om sexuellatet.

9. Onanerar du alltid helt naken eller har du något på dig? Drar ner byxorna? Handen innanför? Berätta!
Naken, med trosor eller nattlinne.

10. Är du rakad? Isf, HUR är du rakad? Alltid rakad, eller bara ibland?
Det går inte för sig...

11. Har du något komplex för hur du ser ut därnere? Stora inre blygdläppar, stora yttre? Små? Färg? Beskriv hur ser du ut!
Nej...absolut inte..alla är unika i könet även jag.

12. Har du några komplex för dina bröst? Stora, små, olika? Stora, små vårtgårdar? raka? snea? Hur ser de ut?
Dem går ut åt sidan lite väl mkt..men det är att acceptera.

13. Brukar du onanera för att få orgasm så fort som möjligt, eller drar du ut på det? Kan du onanera extra länge bara för att det är så skönt?
Olika situationer..både och.

14. Hur våt brukar du bli när du onanerar?
Blir inte våt...bara efter Orgasm.

15. Vad tänder dig mest när du ska onanera? Att titta på film, bilder etc? Bara fantisera?
Fantisera om sexuallitet.

16. Är du oftast våt och sugen direkt när du börjar onanera, eller får du "arbeta upp" kåtheten från ingenting? Beskriv!
Jag arbetar upp det med tiden...men har alltid en viss upphetsning från början, så man känner att man vill komma igång...

17. Tänder det dig att se andra personer onanera? Killar eller tjejer? Någonsin sett någon annan onanera? Vem?
Nej..snuskigt...jag håller mig borta från det.

18. När var senaste gången du onanerade?
Ett par veckor sedan..så det börjar bli dags.

19. När tror du att du kommer onanera nästa gång?
Det börjar bli dags:).

20. Har du någon gång tänkt att du skulle vilja onanera, t ex när du är i skolan och inte kan? Berätta!
När man ser en snygging..men då vill man hellre ha samlag...att onanera.

21. Hur ofta brukar du onanera ungefär?
1-2 ggr per månad..har jag satt som gräns.

22. Har du någonsin tittat på ditt kön i en spegel? Vet du därför exakt hur du ser ut, eller har du fortfarande inte sett det helt?
Jag undersöka min kropp..så jag har koll på den..och funktionerna.

23. Har du någonsin luktat eller smakat på dina fingrar under eller efter du onanerat?
Nej..varför skulle jag göra det?

24. Har du någon gång tagit kort på dig själv när du onanerat, eller visat i t ex webcam när du onanerat? Hur och med vem?
Nej fy...

25. Vad har du för hårfärg "därnere"?
Mellanblond/ljusbrun.

26. Beskriv känslan i kroppen och "därnere" precis innan du kommer, och under orgasmen?
Sugen...på att ha samlag..en drift.

27. Hur brukar du göra precis när du kommer? Drar ihop benen? Upp i brygga? Smeker extra snabbt/hårt? Stoppar in fingrar? Beskriv!
Inget speciellt..låter det rinna förbi och njuter.

28. Hur ofta tar du på ditt eget kön när du INTE onanerar? T ex har handen i byxorna bara, eller känner av andra anledningar?
Nej det låter jag bli..lite civilserad är man väl:).

29. HUR brukar du tänka om du "planerar" att onanera någon viss tid? Planerar du hur du ska göra? Om någon kommer vara hemma? Om du ska titta på någon film/bilder/sexnovell? Beskriv!
Det kommer spontant.

30. Om nån, t ex i skolan skulle fråga dig om du brukar onanera, vad svarar du?
Med sanningen..om han/hon inte var ute efter trakassera..då skulle jag inte svarat.


   
SvaraCitera

the_one:

ovanliga frågor

Nej, jag menade konstiga som i korkade.


   
SvaraCitera

___Gumman__:

1-2 ggr per månad..har jag satt som gräns.

Vad då gräns? Dör du annars? Eller blir du uttorkad?

Fan löjligaste jag hört.


   
SvaraCitera

Ork.


   
SvaraCitera

the_one:

Plus att det faktiskt är anonymt för de flesta, så perfekt!

De flesta? Menar du att du spårar IP på en del och kollar upp vilka de är?


   
SvaraCitera

Sponsorn:

Vad då gräns? Dör du annars? Eller blir du uttorkad?

Fan löjligaste jag hört.

En gräns...att förlita sig på..så att det inte går över styr. Varför skulle det vara löjligt..alla vill väl ha kontroll?

EmperorNero:

De flesta? Menar du att du spårar IP på en del och kollar upp vilka de är?

Nej...han menar att endel visar upp sig, på t.ex..bilder..eller säger sitt namn..därför blir de spårade..av slumpen.


   
SvaraCitera

___Gumman__:

En gräns...att förlita sig på..så att det inte går över styr. Varför skulle det vara löjligt..alla vill väl ha kontroll?

Så det inte blir för mycket... Varför inte 1-2 gånger i veckan i så fall?

Det är skönt att komma ffs.


   
SvaraCitera