Aviseringar
Rensa alla

Detta är Dagen med stort D - Har du varit med om ett Mirakel den senaste tiden?


PMR
 PMR
Ämnesstartare

Det var igår som allting började..

Jag satt framför datorn och visade sedan en bild för pappa - en bild på en riktigt schysst hylla. Denna gång, så var hyllan inte ett par schyssta bröst; utan en hylla från IKEA. Pappa säger då något som jag trodde att jag aldrig skulle få höra under hela min livstid; "Vi har ju några timmar över imorgon, efter att jag har tvättat och då kan vi åka till IKEA och kolla på den!" Vad har min pappa för baktanke? Detta är dagen då min far FRIVILLIGT tänker sätta sin fot inne på IKEA! Rör det sig om ett mirakel? 

Har du varit med om ett mirakel den senaste tiden?


   
Citera
Ämnesetiketter

ja 4 timmar in på jobbet o ingen har blandat ihop handlingar förfaderskapsbekännelse m faderskapstest


   
SvaraCitera

Jag blir också orolig för din fars välbefinnande, djur och djävlar vad hemskt det är att vistas i en IKEA-affär.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

de är dåligt med mirakel just nu.


   
SvaraCitera

visa hyllan 😉


   
SvaraCitera
mynona

Ja, jag lyckades göra klart min extremt försenade läxa. Vilket antiklimax


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Jag monterade hyllan idag själv; var busenkelt. Känner mig som ett liten barn i en godisaffär, för att det är så prydligt i badrummet nu! Innan så var det plottrigt och fullt med ting på golvet. Söt


   
SvaraCitera

PMR: Jag monterade hyllan idag själv; var busenkelt. Känner mig som ett liten barn i en godisaffär, för att det är så prydligt i badrummet nu! Innan så var det plottrigt och fullt med ting på golvet.

Värsta snickarN, hur mycket tar du för en hyllmontering?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

aristoteles:

Värsta snickarN, hur mycket tar du för en hyllmontering?

Är så kul att bygga och ha sig, så en kopp kaffe och kakor? Rodnar


   
SvaraCitera

Pappa...? Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Jiri Novotný:
Pappa...? Hur gammal är du?

Skrev faktiskt far först. Men har fått höra ett flertal gånger genom åren att jag ska sluta vara pretto då jag sagt/skrivit det.. så ändrade till pappa. Jag skrev däremot "far" en gång i texten, haha! Rodnar


   
SvaraCitera

PMR: Är så kul att bygga och ha sig, så en kopp kaffe och kakor? Rodnar

Fan va bra! Jag hör av mig nästa gång jag köper varenda möbel jag behöver från ikea i ett svepBlink


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

aristoteles:

Fan va bra! Jag hör av mig nästa gång jag köper varenda möbel jag behöver från ikea i ett svepBlink

Party okej kanske tar polacklön eller så, om det är okej?!

(skrev jag just polacklön? Tardig)


   
SvaraCitera

PMR: okej kanske tar polacklön eller så, om det är okej?!

Det är lugnt, du kan på en näve blåbär och en ryggdunk!Cool


   
SvaraCitera
Draug

har vart dåligt med mirakel på senaste tiden, men så kanske man ställer för höga krav på vad som är mirakel och inte.


   
SvaraCitera