Aviseringar
Rensa alla

D1a är en bra idé


Ämnesstartare

Tamburinmannen:
Jag är starkt emot det här. Detta för att jag jobbar med post och paketleverenaser. Det innebär att jag blir tvungen att köra runt dessa tjejer i min postmoped varje gång nån hyr en, och jag har helt enkelt inte plats. Är så trött på sånt här... 

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:
Jag är starkt emot det här. Detta för att jag jobbar med post och paketleverenaser. Det innebär att jag blir tvungen att köra runt dessa tjejer i min postmoped varje gång nån hyr en, och jag har helt enkelt inte plats. Är så trött på sånt här... 

hahaha


   
SvaraCitera

ceka92: Jag  är äppelkindad  och lovar att ha mitt hår i två flätor varje dag samt skriva 2 inlägg i veckan på din logg som börjar med "min prins". Allt för endast 500 :- per vecka.

Så går någon in på din profil och ser att du gjort det hos 15 andra men du behöver inte bry dig för du får 8000/vecka. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Så går någon in på din profil och ser att du gjort det hos 15 andra men du behöver inte bry dig för du får 8000/vecka. Rullar ögonen

det finns ingen annan. det är bara mina kusiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD

jag hade hyrt dig tror jag

men e inte så mycket för fb o likes o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sådär borde badoo också göra. typ 80% män där varav 15% av kvinnorna är manliga troll. Party         


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna tråden kan inte vara från november. 1. har inget minne av den 2. en person står som avreggad utan namn och det sker efter en lång tid.


   
SvaraCitera
reben

men gud! det här verkar ju helt sjukt!


   
SvaraCitera