Aviseringar
Rensa alla

Detta är väl ändå...


Ämnesstartare

isola:

En cyklop fast i öronform.

Mhm det är helt naturligt att eftertrakta har Ruben förklarat för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Man ska aldrig hålla i örat, och om man gör det ska man i så fall inte sticka in fingret i öglan utan bara hålla om den med fingertopparna.

Gör vanligtvis inte så, utan använder mestadels fingertoppen i öglan som du beskrev men av fototekniska skäl så blev det så där nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Perfekt om man hamnar i en saloonstyle fight på moster Åsas kafferep.

Aa istället för revolverduell är det 'vem kan hälla varmt kaffe på den andre snabbast o sen slå ner vederbörande med koppen' º-º


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Aa istället för revolverduell är det 'vem kan hälla varmt kaffe på den andre snabbast o sen slå ner vederbörande med koppen' º-º

Mhm så jävla badass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

va? trodde det var en ring, är ju trendigt med stora ringar

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hu, det är ju en sån där ful femkronorskopp från ikea som de har på alla små tråkcaféer. Pyttelitet öra som inte fyller någon funktion. Hemsk kopp, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hu, det är ju en sån där ful femkronorskopp från ikea som de har på alla små tråkcaféer. Pyttelitet öra som inte fyller någon funktion. Hemsk kopp, ja.

Min mor har en smak som kommer att generera fängelsestraff efter min kulturrevolution.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Min mor har en smak som kommer att generera fängelsestraff efter min kulturrevolution.

Köper man såna koppar är det ju nästan så att man förtjänar att dömas till dödsstaff. Öronlösa koppar är nästintill bättre än de där, och då är det illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den rymmer för mycket kaffe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Köper man såna koppar är det ju nästan så att man förtjänar att dömas till dödsstaff. Öronlösa koppar är nästintill bättre än de där, och då är det illa.

Sådana har hon också köpt, små blomkrukor kallar jag dom, trams är vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Den rymmer för mycket kaffe.

Är du go eller?


   
SvaraCitera
kachin

dazed:

små blomkrukor kallar jag dom, trams är vad det är.

[bigsmile] sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Sådana har hon också köpt,

[sad]

dazed:

små blomkrukor kallar jag dom

Haha, åh. Kan se framför mig hur piffiga tjejer i tjugoårsåldern tar sina små koppar och planerar små rosa söta blommor och sen ställer dem på den vita lilla fönsterbrädan. Sådär lagom hittepåigt och krimskramsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Haha, åh. Kan se framför mig hur piffiga tjejer i tjugoårsåldern tar sina små koppar och planerar små rosa söta blommor och sen ställer dem på den vita lilla fönsterbrädan. Sådär lagom hittepåigt och krimskramsigt.

[love][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är du go eller?

Är seg på att dricka kaffe så det brukar bli kallt om det är för mycket av det [blush]


   
SvaraCitera