Aviseringar
Rensa alla

detta e min sommarplåga


zIGGE

sommarplåga inne på ICA:
ICA-Jerry feat. ICA-Ulf xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shake that booty eyy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar saras röst
som en anka


   
SvaraCitera

men omg skärp dig...... den spelades när ja åkte popexpressen på grönan, ville ta livet av mig. när vi åkte andra gången kom killen i "djbåset" o skulle checka vårt lås o jaba "SPELA EN BRA LÅT!!!" o så fick vi önska 1 st låt YES


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men omg skärp dig...... den spelades när ja åkte popexpressen på grönan, ville ta livet av mig. när vi åkte andra gången kom killen i "djbåset" o skulle checka vårt lås o jaba "SPELA EN BRA LÅT!!!" o så fick vi önska 1 st låt YES

ha ha ha åh du fick önska en låt på grönan =) yes =)


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ha ha ha åh du fick önska en låt på grönan =) yes =)

skojaru? hade tagit livet av mig annars, vi åkte typ popexpressen fem gånger och VARJE GÅNNNNNNNNNNNG vi stod där sa ja typ "nu hare varit 4 omgångar före oss medan vi stått i kö och de har varit bra låtar, nu äre vår tur o de kommer va skitlåt" och VARJE gång vare skitlåt, fatta hur glad ja blev när de va en bra låt [mad]


   
SvaraCitera

han satte till och med på en 70-talslåt en gång för att jävlas "om ni inte skärper er så sätter ja på denna".. när han satte igång karusellen satte han på en annan 70-talslåt av misstag o precis då kunde jag se honom säga "vafan??" jävla apa... va inge ljud i några sekunder, sen tror ja han satte på den jävla låten du länka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

och VARJE gång vare skitlåt, fatta hur glad ja blev när de va en bra låt [mad]

😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni kunde sjungt själv


   
SvaraCitera

din mmamma kunde sjunkt själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

din mmamma kunde sjunkt själv

[love][love][love]

försöker göra dig sur för lskar d


   
SvaraCitera

shärften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHAHAH


   
SvaraCitera

HAHAHAHA vet ja dog också [blush]

fan va mobbad ja e..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

HAHAHAHA vet ja dog också [blush]

e du död????????


   
SvaraCitera