Aviseringar
Rensa alla

Detta med killar!


NEMI:
killen bör för att ha någon form av chans, ha någon form av hyfs, ha ett intresse för att respektera andra, kunna föra sakliga dialoger. Tyvärr finns ej såna killar vad jag vet.

nä alla killar är likadana och skitdåliga 


   
SvaraCitera

FruLiten: nä alla killar är likadana och skitdåliga

iaf de attraktiva, amirite?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

FruLiten:

nä alla killar är likadana och skitdåliga 

Alla jag träffat, ja.


   
SvaraCitera

Pappbox:

iaf de attraktiva, amirite?

beror på om de har pengar eller ej vettu


   
SvaraCitera

FruLiten: beror på om de har pengar eller ej vettu

pengar + svin = snygg?


   
SvaraCitera

Pappbox:

pengar + svin = snygg?

aaa så är de, de gäller alla 


   
SvaraCitera

För mig är det viktigt att killen är allmänbildad och intelligent. Jag gillar när killar har starka åsikter (vi måste inte nödvändigtvis tycka samma då jag gillar att diskutera) och vågar stå för dem (nej inte rasistböghatar-åsikter får då går han fet bort). Rent allmänt gillar jag när människor har ett intresse de brinner för lite extra så om han har detta är det ett stort plus. 

Jag har inte något specifikt utseende jag faller för, tråkigt men sant. Det jag gillar är när personen har starka ansiktsdrag, typ markerade kindben, speciella läppar eller karaktäristisk näsa (haha). I regel brukar jag inte falla för människor som har "naturligt vackra" och "rena" ansiktsdrag. 


   
SvaraCitera

FruLiten: aaa så är de, de gäller alla

mjeah, vettefan asså...tänder själv inte på rika tjejer direkt för de brukar oftast se väldigt alternativa ut men sviniga tjejer absolut.


   
SvaraCitera

Pappbox:

mjeah, vettefan asså...tänder själv inte på rika tjejer direkt för de brukar oftast se väldigt alternativa ut men sviniga tjejer absolut.

vafasen pappbox, jag är inte allvarligt nu 🙁


   
SvaraCitera

FruLiten: vafasen pappbox, jag är inte allvarligt nu 🙁

inte? 🙁
mitt ultimata recept på att få tjejer har alltid varit elakhet, svinighet och rikedom. har inte testat det framgångsrikt ännu då jag inte är rik men förhoppningsvis blir jag det någon dag.
vad är goda egenskaper för det hela då?


   
SvaraCitera

Pappbox:

inte? 🙁
mitt ultimata recept på att få tjejer har alltid varit elakhet, svinighet och rikedom. har inte testat det framgångsrikt ännu då jag inte är rik men förhoppningsvis blir jag det någon dag.
vad är goda egenskaper för det hela då?

Nej fy, jag gillar inte svin vare sig de är rika eller ej. Har känt av flera gånger att det jag tycker om personens yttre ändras beroende på personens personlighet med, en douchig kille blir oftast oattraktiv för mig, medan en snäll och respektfull blir i mina ögon mycket mer finare.
Förstår inte riktigt grejen att människor attraheras av typ douchebags eller svin, vem vill vara med ett svin liksom 🙁 


   
SvaraCitera

FruLiten: Förstår inte riktigt grejen att människor attraheras av typ douchebags eller svin, vem vill vara med ett svin liksom 🙁

Jag förstår det inte heller men jag förstår att om du sitter utanför förblir du utanför och majoriteten av tjejer drar sig till douchebags framför killar som är snälla/respektfulla men utan att vara toffliga.
jag har förlorat min chans med otaliga tjejer p.g.a min välvilja, hade jag varit mer svinig hade jag fått mig något och det hade kanske inte varit exakt som jag ville ha det men ändå bättre än inget.
mkt av det verkar vara grupptryck också faktiskt...


   
SvaraCitera
reben

min drömkille har större händer än mig o sen krävs d nt så mkt mer ok han ska inte va nå besserwisser helr 


   
SvaraCitera

reben:
min drömkille har större händer än mig o sen krävs d nt så mkt mer ok han ska inte va nå besserwisser helr 

hur stora händer har du?


   
SvaraCitera
reben

kukoxo:

hur stora händer har du?

väldigt stora =( 


   
SvaraCitera