Aviseringar
Rensa alla

Detta med killar!


Pappbox:

Jag förstår det inte heller men jag förstår att om du sitter utanför förblir du utanför och majoriteten av tjejer drar sig till douchebags framför killar som är snälla/respektfulla men utan att vara toffliga.
jag har förlorat min chans med otaliga tjejer p.g.a min välvilja, hade jag varit mer svinig hade jag fått mig något och det hade kanske inte varit exakt som jag ville ha det men ändå bättre än inget.
mkt av det verkar vara grupptryck också faktiskt...

Du skriver att du förlorat din chans med otaligt många tjejer på grund av din välvilja, jag tror att det kanske kan bero på att du söker dig till de tjejer som kanske tycker att douchbagstilen är nice. Jag bor i en mindre by och ser mycket kontraster mellan till exempel mig som inte föredrar svin och tjejer som limmar efter byns största svin. Jag tror att det kan finnas grupperingar efter vad man finner är attraktivt och är intresserad av. Du ska ju träffa en tjej som tycker om att du är snäll och välvillig, men kanske söker dig till tjejer som hellre bryr sig om sin partners kriminella status. 


   
SvaraCitera

reben:

väldigt stora =( 

ångzt


   
SvaraCitera
reben

kukoxo:

ångzt

ja d e jättejobbigt ser ut som 1 man


   
SvaraCitera

reben:

ja d e jättejobbigt ser ut som 1 man

Din son får en stor snopp iallafallTumme upp


   
SvaraCitera

Ska inte prata om din sons snopp, förlåt. Gråter


   
SvaraCitera
reben

Fantastiskt:

Din son får en stor snopp iallafallTumme upp

nä ska inte ha nån son med mina dampgener


   
SvaraCitera

FruLiten: Du skriver att du förlorat din chans med otaligt många tjejer på grund av din välvilja, jag tror att det kanske kan bero på att du söker dig till de tjejer som kanske tycker att douchbagstilen är nice

jo visst är det så att oftast är de tjejer som gillar douchebags väldigt "snygga" och jag vet inte om det är något som hör ihop men min smak är väldigt unik har jag märkt av så jag tvivlar på att det är så väsentligt

FruLiten: Du ska ju träffa en tjej som tycker om att du är snäll och välvillig, men kanske söker dig till tjejer som hellre bryr sig om sin partners kriminella status.

Jag vet många tjejer som tycker om att jag är snäll men det känns som ett antingen eller scenario för antingen så ser de mig som snäll eller så ser de mig som snygg och aldrig både ock.
vad är det för kontraser du ser mellan dig och de andra tjejerna? och för övrigt vad är du för en? 🙂


   
SvaraCitera

Jag är inte någon douchebag tycker jag, men kanske lite av en "player", och då har många tjejer varit intresserade. Men såfort jag slutar vara "player" och visar lite mer intresse så verkar de bli ointresserade...

FruLiten: Du skriver att du förlorat din chans med otaligt många tjejer på grund av din välvilja, jag tror att det kanske kan bero på att du söker dig till de tjejer som kanske tycker att douchbagstilen är nice. Jag bor i en mindre by och ser mycket kontraster mellan till exempel mig som inte föredrar svin och tjejer som limmar efter byns största svin. Jag tror att det kan finnas grupperingar efter vad man finner är attraktivt och är intresserad av. Du ska ju träffa en tjej som tycker om att du är snäll och välvillig, men kanske söker dig till tjejer som hellre bryr sig om sin partners kriminella status.


   
SvaraCitera

Pappbox:

så du har krav på tjejer som inte gäller för relationer? utseendemässiga mao?

nope. har krav på andra samhällsgrejer, typ vilka jobb jag kan tänka mig att ta osv. 


   
SvaraCitera

Pappbox: jo visst är det så att oftast är de tjejer som gillar douchebags väldigt "snygga" och jag vet inte om det är något som hör ihop men min smak är väldigt unik har jag märkt av så jag tvivlar på att det är så väsentligt

jag går ju inte efter statestik eller något nu, utan mer egna tankar. men jag tror att denna "typen" av människa kanske bryr sig mer om det yttre, att man är väldigt utseendefixar både vid sig själv och sin partner och därmed dras till de som också finner utseendet väldigt viktigt. Sen kan man ju alltid diskutera vad som egentligen är snyggt och inte. 

Pappbox: Jag vet många tjejer som tycker om att jag är snäll men det känns som ett antingen eller scenario för antingen så ser de mig som snäll eller så ser de mig som snygg och aldrig både ock.
vad är det för kontraser du ser mellan dig och de andra tjejerna? och för övrigt vad är du för en? 🙂

Kan det vara så att du utspeglar någonslags vänskapsroll ibland? Att du är snäll, men kanske inte visar intresse av mer än vänskap? 
Jag ser nog konstraster mellan intressen, värderingar och åsikter. Jag kommer ofta inte överens med 


   
SvaraCitera

Tabulhaneaua:
Jag är inte någon douchebag tycker jag, men kanske lite av en "player", och då har många tjejer varit intresserade. Men såfort jag slutar vara "player" och visar lite mer intresse så verkar de bli ointresserade...

Som jag försöker förklara, jag tror att det kan bero på att denna typen av tjejer som du lockat till dig attraheras av din douchighet, och det är det som lockar dom. Om du hade valt att se dig efter tjejer som inte attraheras av douchighet så kanske de vill ha dig när du är snäll och inte tvärtom.
Sen kan jag inte förstå hur man kan attraheras av det, men tydligen finns ju sådana också. 


   
SvaraCitera

FruLiten: jag går ju inte efter statestik eller något nu, utan mer egna tankar. men jag tror att denna "typen" av människa kanske bryr sig mer om det yttre, att man är väldigt utseendefixar både vid sig själv och sin partner och därmed dras till de som också finner utseendet väldigt viktigt. Sen kan man ju alltid diskutera vad som egentligen är snyggt och inte

lika barn leka bäst?

FruLiten: Kan det vara så att du utspeglar någonslags vänskapsroll ibland? Att du är snäll, men kanske inte visar intresse av mer än vänskap?

Jodå, det är när jag tar det vidare som det blir ett problem för då saknas intresse tillbaka oftast (ibland låtsas de som att intresse finns bara för att se hur långt det kan gå)
jag har massor att lära och försöker förbättra mig varje dag men just på detta planet står det helt still för jag har som sagt inte en aning om vad en tjej söker


   
SvaraCitera

FruLiten:

Som jag försöker förklara, jag tror att det kan bero på att denna typen av tjejer som du lockat till dig attraheras av din douchighet, och det är det som lockar dom. Om du hade valt att se dig efter tjejer som inte attraheras av douchighet så kanske de vill ha dig när du är snäll och inte tvärtom.
Sen kan jag inte förstå hur man kan attraheras av det, men tydligen finns ju sådana också. 

Som sagt,tycker inte jag är Douche. Snarare ganska snäll. Sen väljer jag inte att se efter någon slags tjej. Om hon är attraherad till mig och jag till henne räcker det. 


   
SvaraCitera

den_fete:
varför har tjejer alltid så mycket krav 😛

Ja har inte mycke krav bara killen inte ä seriemördare i smyg.


   
SvaraCitera

NimbusCentaur23704:

Ja har inte mycke krav bara killen inte ä seriemördare i smyg.

men tänk om seriemördaren är jättesnäll o du e kär i han.


   
SvaraCitera