Aviseringar
Rensa alla

Detta med killar!


den_fete:

men tänk om seriemördaren är jättesnäll o du e kär i han.

Tror ja skippar honom endå!


   
SvaraCitera

NEMI:
killen bör för att ha någon form av chans, ha någon form av hyfs, ha ett intresse för att respektera andra, kunna föra sakliga dialoger. Tyvärr finns ej såna killar vad jag vet.

jo jag finns men jag är skitdålig på andra sätt så det jämnar ut sig

Pappbox:

min smak är väldigt unik

hur då?


   
SvaraCitera

df rqp: hur då?

drar mig oftast till tjejer som inte många andra dras till, min smak är inte till tjejer som har stora tuttar och enorma läppar med hårförlängning som modet verkar vara


   
SvaraCitera

Pappbox:

drar mig oftast till tjejer som inte många andra dras till, min smak är inte till tjejer som har stora tuttar och enorma läppar med hårförlängning som modet verkar vara

de som har sådär är väl bara lurade, tycker det är kul att se dem gå runt i sin bubbla, blir nästan lite attraherad av hur tafatt det är ibland


   
SvaraCitera

df rqp: de som har sådär är väl bara lurade, tycker det är kul att se dem gå runt i sin bubbla, blir nästan lite attraherad av hur tafatt det är ibland

inte bara de, verkar som väldigt många killar tycker samma
därav är min smak unik för jag drar mig inte till samma som alla andra


   
SvaraCitera

Pappbox:

inte bara de, verkar som väldigt många killar tycker samma
därav är min smak unik för jag drar mig inte till samma som alla andra

men det är få som faktiskt dras till sånt utseende idag. det är en gammal stereotyp.


   
SvaraCitera

Pappbox: lika barn leka bäst?

Ja, men precis! 

Pappbox: Jodå, det är när jag tar det vidare som det blir ett problem för då saknas intresse tillbaka oftast (ibland låtsas de som att intresse finns bara för att se hur långt det kan gå)
jag har massor att lära och försöker förbättra mig varje dag men just på detta planet står det helt still för jag har som sagt inte en aning om vad en tjej söker

Ibland kan det också vara så att man blir lite snabbt förälskad i början och att det snabbt sinar bort, det kanske inte alltid beror på dig utan mest faktiskt de överdrivna kärlekskänslor som man kan få i början. Jag har nog ibland liksom fått en crush på någon, och sen förstått att det mest är övergående kärlekskänslor, och det har inte berott på hur personen i egentligen är speciellt mycket. 
Jag tror nog att du också ska känna efter, vad du själv söker efter, jag tror att ungefärliga intressen är viktigt i ett förhållande, och att man känner att man kan prata om sådant som det som rör sig i skallen utan att man blir bemött av totalt ointresse. 


   
SvaraCitera

Snäll
Horig
Lojal


   
SvaraCitera

df rqp: men det är få som faktiskt dras till sånt utseende idag. det är en gammal stereotyp.

Mjeah, det är rätt många som fortfarande dras till det och ännu fler som faktiskt försöker uppnå ett sådant utseende så det kanske är lite att man får ta vad man blir serverad om du förstår

FruLiten: Ibland kan det också vara så att man blir lite snabbt förälskad i början och att det snabbt sinar bort, det kanske inte alltid beror på dig utan mest faktiskt de överdrivna kärlekskänslor som man kan få i början. Jag har nog ibland liksom fått en crush på någon, och sen förstått att det mest är övergående kärlekskänslor, och det har inte berott på hur personen i egentligen är speciellt mycket.

det skulle jag verkligen vilja känna, bara känslan av tillfället där man betyder massor för en person även om det bara är flyktigt. dock är det nog en omöjlighet

FruLiten: Jag tror nog att du också ska känna efter, vad du själv söker efter, jag tror att ungefärliga intressen är viktigt i ett förhållande, och att man känner att man kan prata om sådant som det som rör sig i skallen utan att man blir bemött av totalt ointresse.

haha, jo jag har samma teori om liknande intressen och det fick mig att testa lyckan på gymmet och herregud det var fail
jag tror att ska man vara lycklig ihop med någon krävs tolerans och ett otroligt tålamod


   
SvaraCitera

Pappbox: det skulle jag verkligen vilja känna, bara känslan av tillfället där man betyder massor för en person även om det bara är flyktigt. dock är det nog en omöjlighet

Det kan också vara jobbigt att få betyda massvis för någon som egentligen bara har övergående känslor. Men jag kan förstå att det kan finnas en längtan efter kärlek.

Pappbox: haha, jo jag har samma teori om liknande intressen och det fick mig att testa lyckan på gymmet och herregud det var fail
jag tror att ska man vara lycklig ihop med någon krävs tolerans och ett otroligt tålamod

Gud ja, det är ju en annan sorts människa man ska leva med. Jag tror att man accepterar mer när man är kär, men man måste ju stå ut så att säga. Jag tror ändå inte gymmet är helt fel ställe att träffa någon på, men det kan nog vara svårt att ragga på gymmet liksom. Men man kan nog hitta någon att binda en kontakt med och senare gå vidare. Jag träffade min partner via internet faktiskt, vi började prata och märkte att vi kommer ju asbra överrens och tycker och tänker lite i samma banor, tror det är viktigt att man förstår sig på varandra. Jag tror att många ser krogen som stället man träffar en partner, men typ så som både jag och min sambo undviker allra helst krogar så att vi skulle ha funnit varandra där hade nog varit ganska omöjligt.


   
SvaraCitera

ennie:
Snäll
Horig
Lojal

vadå horig


   
SvaraCitera

FruLiten: Det kan också vara jobbigt att få betyda massvis för någon som egentligen bara har övergående känslor. Men jag kan förstå att det kan finnas en längtan efter kärlek.

Det är kul att få betyda något för någon, jag kan distansera mig rätt väl från saker och ting och har lärt mig kväsa känslor hyfsat effektivt men då och då uppstår situationer där jag önskar att jag inte hade behövt göra det hela tiden

FruLiten: Jag tror ändå inte gymmet är helt fel ställe att träffa någon på, men det kan nog vara svårt att ragga på gymmet liksom

gymmet är helt fel ställe kan jag säga nu med en gång, numer så har tjejer fått upp träningsvanor och det är en bra sak för hälsa gynnar samhället men herre min milde skapare vissa människor behöver inte mer självförtroende.
Den kylan jag känt av på gymmet är helt sinnessjuk

FruLiten: Jag tror att många ser krogen som stället man träffar en partner, men typ så som både jag och min sambo undviker allra helst krogar så att vi skulle ha funnit varandra där hade nog varit ganska omöjligt.

Internet är nog rätt väg att gå för krogen är stört omöjlig, förstår inte hur någon lyckats träffa någon på krogen tbh


   
SvaraCitera

Klart att man ska ha krav och anse att någon ska förtjäna en genom att behandla en bra.


   
SvaraCitera

den_fete:

vadå horig

slampig, öppen, ärlig


   
SvaraCitera

gillar killar som är så.


   
SvaraCitera