Aviseringar
Rensa alla

Diablo 2 Cd-key


Ämnesstartare

Hej!
Jag hade tänkt börja spela lite Diablo 2 LoD men har tappat bort min Diablo 2 Classic cd-key. Skulle bli extremt tacksam om någon hade lust att låna ut sin. Skicka gärna på meddelande istället för att skriva på tråden. Tack!


   
Citera

simmon96:

Hej!
Jag hade tänkt börja spela lite Diablo 2 LoD men har tappat bort min Diablo 2 Classic cd-key. Skulle bli extremt tacksam om någon hade lust att låna ut sin. Skicka gärna på meddelande istället för att skriva på tråden. Tack!

Köp spelet igen eller ta ner det via uTorrent eller något liknande, tror inte att någon kommer att ge ut en cd-nykel här därför att det är olagligt. xD


   
SvaraCitera

F1X41-3G3NC-DK3Y-5M4RT-5K4FT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

F1X41-3G3NC-DK3Y-5M4RT-5K4FT

Tack! men det är för lång text. Jag kan bara skriva in 16 bokstäver/siffror. :S XXXX-XXXX-XXXX-XXXX


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreddeN:

Köp spelet igen eller ta ner det via uTorrent eller något liknande, tror inte att någon kommer att ge ut en cd-nykel här därför att det är olagligt. xD

Orkar inte köpa spelet för jag tror inte jag kommer spela det så länge, fast det bara kostar 100 kr. Om man tankar ner det kan man inte spela på b-net.


   
SvaraCitera

Köffein:

F1X41-3G3NC-DK3Y-5M4RT-5K4FT

[love]

simmon96:

Tack! men det är för lång text.

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

simmon96:

Orkar inte köpa spelet för jag tror inte jag kommer spela det så länge, fast det bara kostar 100 kr. Om man tankar ner det kan man inte spela på b-net.

Fast ofta inte alla har registrerat sina cd-nycklar på battlenet redan. [shake]


   
SvaraCitera

Köffein:

F1X41-3G3NC-DK3Y-5M4RT-5K4FT

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Köffein:

F1X41-3G3NC-DK3Y-5M4RT-5K4FT

Du gjorde min dag[love]


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt ifall det strider med reglerna men jag har själv ett program på min stationära som slumpmässigt skapar fram cd-keys till dibbe. Kommer posta nödvändig information när jag befinner mig på hemmaplan.


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

Miljötalibanen:

Vet inte riktigt ifall det strider med reglerna men jag har själv ett program på min stationära som slumpmässigt skapar fram cd-keys till dibbe. Kommer posta nödvändig information när jag befinner mig på hemmaplan.

Då Blizzard knappast tillåter sådant så tillåter vi det inte heller.


   
SvaraCitera

Knarko:

Då Blizzard knappast tillåter sådant så tillåter vi det inte heller.

Okay.


   
SvaraCitera

Det är väl tillåtet med annonsering nu? [bigsmile]

Isåfall har jag steam accounts med portal, portal 2, modern warfare 2, black ops, mafia 2, half-life 2 med alla episodes, typ. Fast det ligger lite utspritt, är du intresserad av något spel så PM:a!

Kan tänka mig 200-300 för flera spel pga vill bli av med, nypris för allt är 1000+


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Det är väl tillåtet med annonsering nu? [bigsmile]

Inte mot betalning [cute]


   
SvaraCitera