Aviseringar
Rensa alla

Diablo 2 Lord of Destruction Cd key som funkar för battle.net


Ämnesstartare

---Diablo 2 Lord of Destruction Cd key som funkar för battle.net---

Jo det är så att jag har köpt Diablo 2 + expansion men glömde registrera expansionen på mitt battle.net konto och jag har såklart slarvat bort skivorna.

Om det är någon som bara spelat med skivor och inte registrerat på battle.net hade det varit så jävla schyst om den personen kunde dela med sig.

Diablo 2 lords of destruction kom ju innan battle.net grejerna kom så man kan registrera in cd keys. Men om någon som haft diablo 2 och spelar med skivor/inte spelar alls längre har lust så kan den personen skicka ett litet gästinlägg(Eller lägg till Muukzor(Intressesmurfen) på skype.) med Diablo 2 Lords of Destruction cd-keyn.

Vore så grymt snällt om någon hade lust med detta då jag inte har råd för tillfället att köpa ett till.(Kostar 150kr)

Ha det gött!

(Alltså vill jag ha ett Diablo 2 Lord of Destruction cd key konto där battle.net funkar.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vore riktigt schyst


   
SvaraCitera

De spelet är fyllt av spammare och bots.

Vänta tills 3an kommer ist.


   
SvaraCitera
Tyrael

Kablash__:

Vänta tills 3an kommer ist.

Tror du att han har råd med det om han inte har råd med 2an?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vänta tills 3an kommer ist.

Dom sa att det skulle komma 2008/2009. Nu är det 2011 och de vet inte riktigt när de ska släppa ut det.

Sedan tycker jag diablo 2 ser mycket bättre ut och man ska inte överge det bästa spelet. Patcha diablo 2 istället.


   
SvaraCitera

Muukzor:

Dom sa att det skulle komma 2008/2009. Nu är det 2011 och de vet inte riktigt när de ska släppa ut det.

Sedan tycker jag diablo 2 ser mycket bättre ut och man ska inte överge det bästa spelet. Patcha diablo 2 istället.

Jo, de satsar på att släppa de i slutet av 2011, annars tidigt 2012 om spelet inte känns klart. Betan släpps nån gång under Q3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Jo, de satsar på att släppa de i slutet av 2011, annars tidigt 2012 om spelet inte känns klart. Betan släpps nån gång under Q3.

Om du har diablo 2 kvar kan du hjälpa mig?


   
SvaraCitera