Aviseringar
Rensa alla

Diablo 2 Problem?


Ämnesstartare

Hey. Satt nyss och installerade Diablo 2 på min dator, Nu funkar det inte. Har funkar innan då har använde Windows xp 32 bit, Och Windows xp servis pack 2 och 3, Nu sitter man med Windows 7 Ultimate Extrem 86 bit. Någon som vet hur man löser detta problem, Har testat att ända så att Diablo 2 ska köras på både Windows xp servis pack 2 och 3, Men det vägrar att funka. Är tacksam för den som jag hjälpa mig med detta


   
Citera

Lättare att hjälpa dig om man får veta vad problemet är. Startar det bara inte? Får du felmeddelande? Kraschar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Lättare att hjälpa dig om man får veta vad problemet är. Startar det bara inte? Får du felmeddelande? Kraschar det?

När spelat startar blir det helt svart, Bare ett vitt sträck i övre högra hörnet. Sen kommer det upp ett felmeddelande där det står UNHANDLED EXCEPTION ACCESS_VIOLANTION (c0000005)


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Geforce8800:

Är tacksam för den som jag hjälpa mig med detta

Du har problem med det! Pröva installera om! Eller fixa problemet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja nej tyvärr:

Pröva installera om! Eller fixa problemet!

Problemet är ju det som jag ska fixa genom att jag får hjälp, Men man märker hur mycket du vet om datorer och felmeddelande, Sen sitter jag med ett Os som släpps i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=482026

Kollade upp sidan, Nu vet jag vad det betyder, Men kan ändå inte lösa problemet.


   
SvaraCitera
Tyrael

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

såhär gör man

Löste detta lilla problem med att dra hem en äldre patch, För att sen uppgrader patchen


   
SvaraCitera