Aviseringar
Rensa alla

Difficult


Ämnesstartare

för er som inte kan historien så dog eminems bästa kompis 2006 och här är en hyllningslåt som han gjorde åt honom som aldrig kom ut för den var för personlig. han är full på piller och skit och låter rätt borta. idag läckte dock låten ut på internet och jag är kär. finns ytterlligare en hyllningslåt på hans senatse skiva men den är glad och skit. den här är dock raka motsatten, rådeppig och inte så lycklig

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Tack för att jag fick veta! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som trodde att han är homofob..


   
SvaraCitera

Rätt fin låt! Saknar Proof. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Tack för att jag fick veta!

lugnt

Kakaoxo:

jag som trodde att han är homofob..

han uppträde live med elton john för längsen. tog död på alla de rykterna. du lever i det förflutna

El Guaje:

Rätt fin låt! Saknar Proof.

rätt deppig precis som jag gillar det! deppig musik är bra. proof var cool, synd när folk dör över sån skit


   
SvaraCitera

patrick bateman:

proof var cool, synd när folk dör över sån skit

Jao, kändes rätt onödigt. Det är i och för sig alla mord men det var en väldigt dyster dag minns jag. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du lever i det förflutna

oh noes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jao, kändes rätt onödigt. Det är i och för sig alla mord men det var en väldigt dyster dag minns jag.

jo mord är offtast rätt onödigt.

mm minns också det. trodde först inte riktigt på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt fin och känslosam var den, trots att han sluddrar sig igenom texten stundvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Sjukt fin och känslosam var den, trots att han sluddrar sig igenom texten stundvis

ja man hör verkligen hur full av piller och hur ledsen han är när under låten. tycker det är riktigt starkt att lyckas göra en sån bra låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja man hör verkligen hur full av piller och hur ledsen han är när under låten. tycker det är riktigt starkt att lyckas göra en sån bra låt

Ja. Det är nog sorgen i låten som gör det så bra också, han förmedlar rakt in i hjärtat på en..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Sjukt fin och känslosam var den, trots att han sluddrar sig igenom texten stundvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEEEEEEEEEEEEEJ eminems bästa kompis är dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​d [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Ja. Det är nog sorgen i låten som gör det så bra också, han förmedlar rakt in i hjärtat på en..

ja precis, håller helt med

Lounge fact:

NEEEEEEEEEEEEEJ eminems bästa kompis är dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​d

poäng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

poäng?

tyckte jag visade tillräckligt med emotions för att d skulle gå fram


   
SvaraCitera