Aviseringar
Rensa alla

dildo vs fleshlight


Ämnesstartare

space: Jag har aspergers och tänker anorlunda, därför du inte fattar tror jag...

Objekt är, vad gäller objektifiering, motsatsen till subjekt. Passiv mottagare eller aktör. Det är inte hon som inte fattar, utan du, inte att du tänker annorlunda, utan fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

objektifiering är per definition att betrakta/behandla individer som objekt. ser du skillnaden mellan individer och objekt? för om inte så kan du inte skylla det på asperger.

Och du har rätt, jag använder ordet på ett nytt sätt troligtvis. Men jag tror inte på individer, har aldrig sätt en individ i hela mitt liv har du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Objekt är, vad gäller objektifiering, motsatsen till subjekt. Passiv mottagare eller aktör. Det är inte hon som inte fattar, utan du, inte att du tänker annorlunda, utan fel.

Att tänka fel utersluter inte att det också kan vara att tänka anorlunda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Att tänka fel utersluter inte att det också kan vara att tänka anorlunda.

Med annorlunda avsågs här "annorlunda inom ramen för korrekt betydelse" och presenterades därför med det stridande förhållandet "fel."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Med annorlunda avsågs här "annorlunda inom ramen för korrekt betydelse" och presenterades därför med det stridande förhållandet "fel."

Jag som använde ordet inte du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Jag som använde ordet inte du.

Båda. Jag använde det för att byta konnotation i syfte att bryta ditt mästrande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Båda. Jag använde det för att byta konnotation i syfte att bryta ditt mästrande.

Okej. Glad


   
SvaraCitera

space:

Och du har rätt, jag använder ordet på ett nytt sätt troligtvis. Men jag tror inte på individer, har aldrig sätt en individ i hela mitt liv har du? 

just nu funderar jag på om det alls är så att du har den mentala kapacitet som krävs för subjektiva upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

just nu funderar jag på om det alls är så att du har den mentala kapacitet som krävs för subjektiva upplevelser.

Ok.


   
SvaraCitera
Kudhos

Wöööö

Röstade jag på.


   
SvaraCitera