Aviseringar
Rensa alla

Dildoglassen


nogger black all day


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en vanlig isglass. De är oftast runda.  Skillnaden är att dom har lagt på en grej som poppar i munnen. Vips så vart det en dildo. Bara kåta människor som tycker det ser ut som en dildo .__.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: De är oftast runda.

Den här är inte rund.

schim: Skillnaden är att dom har lagt på en grej som poppar i munnen. Vips så vart det en dildo. Bara kåta människor som tycker det ser ut som en dildo .__.

Tycker inte det ser ut som en dildo, tycker det ser ut som en isglass med ett ollon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Om nogger black är rasistisk så är denna way över gränsen, nogger black som var så gooooooood :'( d kunde la ha bytt namn ist baa

På vilket sätt är den här rasistisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn: Vore ju iofs lite fyndigt om Willys hade såna där

Köpte 6-pack på Willys haha 🙂 så de har, den är nog bara såpass ny att den inte hunnit komma in överallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Besviken att varken pressbyrån, Willys eller Ica har den här.. Den verkar god och formen är ju stört skön. Skall fixa en sån och gå som det troll jag är på stan och suga

Den kmr nog snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Den kmr nog snart

Hoppas jag vill också ha dildo glass 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Ja (har inte provat den)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

På vilket sätt är den här rasistisk?

Inte alls, men sexistisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av mina favoritglassar är en rund isglass, Twister. Min förra partner höll ofta på sådär "mmmm de ser så sexigt ut när du äter glass"-snacket så bad hn låta mig äta glass hur jag vill utan snuskiga kommentarer, känns liksom; JAG ÄTER FÖR FAN GLASS, jag gör det när jag vill, hur jag vill, och var jag vill (så länge jag inte bryter mot någon lag) och jag tänker inte låta det bli en sexuell handling. 
Hade kanske kunnat förstå om glassen verkligen, verkligen såg ut som en avbild av det manliga könsorganet, men allting som är runt och långt är inte avbilder av snoppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Hade kanske kunnat förstå om glassen verkligen, verkligen såg ut som en avbild av det manliga könsorganet, men allting som är runt och långt är inte avbilder av snoppar.

Tycker dock den här är mer lik en kuk än Twister.

S3ON: Inte alls, men sexistisk.

Aa, tyvärr la nog skaparna inte märke till det... Tråkigt att det blev så likt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det är fan en glassjävel... säger dock en hel del om mänskors snuskiga sinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10150597_10202870171131757_68145913_n.jp

Reeeetoo kör på, 50% rea på pressbyrån så den kosta 4 kronor! In bland bussarna o börja trolla! 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
10150597_10202870171131757_68145913_n.jp

Reeeetoo kör på, 50% rea på pressbyrån så den kosta 4 kronor! In bland bussarna o börja trolla! 

meh! den är ju jätteliten! 
besviken. 


   
SvaraCitera

föredrar förövrigt gräddglassar. 
ska det vara så ska det vara mycket liksom. 


   
SvaraCitera