Aviseringar
Rensa alla

Dildon ersätter kuken?


Ämnesstartare

Hur känner ni tjejer för att använda dildon med er sexpartner om dildon är större än killens kuk? Blir det en besvikelse när ni kommit och han vill tränga in med sin betydligt mindre kuk?

Jag antar att min frågeställning är om ni vill ersätta kuken med dildon i de flesta fallen eftersom den är större och känns mer?

Några tankar kring detta?


   
Citera

joppaboy:

om ni vill ersätta kuken med dildon i de flesta fallen eftersom den är större och känns mer?

Nej. Ska vara killens kuk [party]


   
SvaraCitera

Hur stor och skön och über en dildo än är så skulle jag inte vilja ersätta min kille med den.


   
SvaraCitera

Men dagens teknologi så är det antagligen en stor skillnad mellan äkta vara och dildos.

Man kan föredra känslan av syntetiska ytor framför en riktig penis och vice versa.

Det har antagligen inte så mycket att göra med storlek osv. utan bara känslan av könet och värmen jämfört med den syntetiska ytan, vibratorer och alla andra möjliga finesser.

Oerfaren som jag är så kan jag inte säga om jag skulle föredra en dildo framför en kille, men jag är väldigt säker på att jag kommer att välja penisen framför en leksak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hur stor och skön och über en dildo än är så skulle jag inte vilja ersätta min kille med den.

Okej men låt oss simulera ett scenario: Din kille kör med en stor über dildo på dig som du väljer att kalla det och du kommer, sedan stoppar han in sin mindre kuk i dig. Din reaktion?

Det borde ju bli en besvikelse då du är "van" vid tillfället att hantera större saker dvs. dildon? M.a.o. blir resten av sexet sympatisex från din sida då du vill att din kille också ska komma. Du ligger där och fakestönar för att göra honom glad även fast du inte känner lika mycket som med dildon och önskar att han kommer snart eller stoppar in dildon igen?


   
SvaraCitera

joppaboy:

Hur känner ni tjejer för att använda dildon med er sexpartner om dildon är större än killens kuk?

Asså, jag vet själv vad jag föredrar när jag onanerar med dildo, och det är inte för att tillfredställa ett större behov. Utan att man kan komma åt bättre än med en kuk, finns en punkt väldigt högt upp i slidan upp mot magen, om man vinklar väldigt mycke och stöter hårt och intensivt just där blir det enormt skönt, jag tycker inte att den punkten går att stimulera på samma sätt vid sex då killens kuk inte är ett järnspett vid roten. Även att penetrera snett nära öppningen är skönt, iof går det alldeles utmärkt att stimulera på samma sätt vid sex.

Dildoanvändning är för att komma åt på punkter som blir svårt med en kuk, inte för att ha något större i sig.


   
SvaraCitera

joppaboy:

M.a.o. blir resten av sexet sympatisex från din sida då du vill att din kille också ska komma. Du ligger där och fakestönar för att göra honom glad även fast du inte känner lika mycket som med dildon och önskar att han kommer snart eller stoppar in dildon igen?

Alltså jag har väl ingen gummifitta så det skulle väl inte kännas riktigt så mycket som vanligt i början. Men jag skulle knappast ligga och fejkstöna och hoppas på att han kommer snart.


   
SvaraCitera

joppaboy:

Okej men låt oss simulera ett scenario: Din kille kör med en stor über dildo på dig som du väljer att kalla det och du kommer, sedan stoppar han in sin mindre kuk i dig. Din reaktion?

Du glömmer faktumet att tjejer tänder på att killen blir tillfredställd.


   
SvaraCitera

n_n <3

Kittieh is being a dildoe!


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Kittieh is being a dildoe!

Well then I know a certain Kitty-kitty who's sleeping with mommy tonight. [crazy]


   
SvaraCitera

aspie:

Well then I know a certain Kitty-kitty who's sleeping with mommy tonight. [crazy]

[love]


   
SvaraCitera

joppaboy:

Jag antar att min frågeställning är om ni vill ersätta kuken med dildon i de flesta fallen eftersom den är större och känns mer?

Jag vill ha äkta vara!
Röstar på kuken! Hehe


   
SvaraCitera

Gäller det killar också då eller, om vi väljer en dildo i arslet ist för vår sexpartner ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joppaboy:

Några tankar kring detta?

killens + dildo i fittan <3


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera