Aviseringar
Rensa alla

Dilemma


Ämnesstartare

hellen:

Du kommer troligen vilja prova det här även om det är fel, du vet det men kommer strunta i det. Gör det för jag tror att när han - om han - sårar dig igen kommer du fatta att han inte är något för dig.

Precis. Då kan jag gå vidare.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Och för det andra, så har jag redan en kille på g. Jag har inte så mycket känslor för honom, men jag kanske kommer få?

Jag tycker att du ska satsa på att gå vidare, alltid svårt då man ska "ta tillbaka" gammal kärlek, det kan lätt bli fel. Och du verkar ju inte ha problem med att träffa nya.

Jag tycker inte att du ska tänka speciellt mycket, följ hjärtat och se vart det leder dig, det finns ju tusentals där ute som väntar. Även om det ibland kan vara svårt att inse så tycker jag att det är smartast att gå vidare.


   
SvaraCitera

Känn efter vilket som verkar bäst. Visst du kanske har kännslor kvar hos den där killen, men frågan är om han verkligen är något att sattsa på. Om du kommer kunna känna dig trygg med han. Ingen här kan säga till dig vad du ska göra. Det är du själv som får känna efter hur du vill ha det. Ge det lite tid bara. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns förmodligen en anledning till att han gjorde slut i första början, att han inte kände att ni två passade ihop. Finns ingen anledning att hoppas att det helt plötsligt skulle vara annorlunda, bara för att han blivit singel. tycker du ska hitta någon ny go person som inte lämnar dig för någon annan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Det finns förmodligen en anledning till att han gjorde slut i första början, att han inte kände att ni två passade ihop.

Anledningen var att han blev kär i en annan. Han kanske bara behöver mer tid med mig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera